picko Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvordan får jeg satt opp så epostklienten fungerer på 7650? -Kan man ikke bruke standard GPRS/MMS-oppsett som tilgangspunkt? - Har Chess... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Prøv oppsettene på http://dintelefon.net ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du må bruke et tilgangspunkt til internett (ikke WAP - internett). Hadde du søkt hadde du nok funnet det: GPRS Tilgangspunkt Gå inn i menyen [Tools - Settings - Connection - Access points] Velg Options - New access point Velg Use default settings Velg Connection Name Skriv et navn, f.eks. "GPRS internett" Velg Data bearer velg GPRS Velg Access Point Name Skriv "internet" Velg User Name la stå blank Velg Prompt password velg "No" Velg Password la stå blank Velg Authentication velg "Normal" Velg Gateway IP address skriv "0.0.0.0" Lenke til kommentar
picko Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Joa... Problemet er at når jeg skal sjekke mailen så får jeg opp et "vindu" med brukernavnet og passordet ferdig innfylt. Men lengre kommer jeg ikke. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Joa... Problemet er at når jeg skal sjekke mailen så får jeg opp et "vindu" med brukernavnet og passordet ferdig innfylt. Men lengre kommer jeg ikke. Da burde du kanskje skrevet det til å begynne med? Sikker på at brukernavn og passord er riktig? (forskjell på store/små bokstaver f.eks) Sikker på at alle e-post instillingene er riktig? Prøv å endre instillingen for sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå