Rambo14 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg skal nå kjøpe ny bærbar PC. Det jeg kommer til å bruke den mest til er videoredigering i HD, skole og litt gaming. Jeg vil ikke bruke så mye mer enn ca 8000 kr. Noen som kan si meg hva jeg bør lete etter? Er det noen PCer dere vil anbefale som er gode til videoredigering og gaming osv som ikke koster så altfor mye? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg er ikke ekspert, men kan generellt si at Dustin har lave priser. www.dustin.no Denne, f.eks: http://www.dustinhome.no/asus-g53sx-ci7-22-8gb-500-gtx560m-high-res-156-w7hp/product/5010610279 Du finner sikkert bedre maskiner enn dette om du leter litt. Asus er kjent for god kvalitet. HP er kjent for elendig kvalitet. EDIT: Hvilke krav stiller du? Batterilevetid? Blu-Ray? Stor innebygget harddisk for filmene du redigerer? Hvor mange tommers skjerm? Endret 7. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Rambo14 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Har ikke så mange krav, men skjermen må være 13-15 tommer, og hardisk på ca 500Gb eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå