Gå til innhold

BK: Ulvanåså

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsett å følg din egen sans, liker dette godt og synes det er fint å se naturbilder utenfor standardmalen. Som deg er det vel kontrastene og minimalismen som tiltrekker meg, kan legge til at fargetonene i bildet er svært kledelige til motivet. Komposisjonen fungerer utmerket og teknisk fremstår det som veldig bra. Det er et par steder i bildet som trekker blikket litt vekk og forstyrrer, det er det mørke midt på i nedre bilde kant og det samme lenger ut til høyre. Om det er noe du vil legge vekt på er opp til deg, men det pirket hang jeg meg opp i så og si med en gang jeg åpnet bildet fordi det bryter med resten av bildeflaten.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at du har utviklet din egen stil, og at du følger egne preferanser. Det betyr at du har utviklet deg stort som fotograf. Å finne sin egen stil er svært krevende, og noe de aller fleste fotografer strever etter i flere år!

Jeg liker at du følger ditt eget hjerte, og skaper et bilde du liker. Det viser at du er trygg på utstyret, ditt trente øye og på det fototekniske. Komposisjonen har jeg ingenting å utsette på, og forholdet mellom forgrunn og bakgrunn er veloverveid. Her har du latt det snødekte fjellet oppta store deler av bildet, noe du også skal gjøre når det jo nettop er berget som er det interessante i bildet.

Et bilde som dette trenger ingen store effekter, dramatiske toner eller overdrevne skyer. Det minimalistiske er mer enn nok. Virkelig et imponerende bilde, og viser at man ikke trenger dyrt utstyr for å ta gode bilder. Skarpheten er utrolig!

Lenke til kommentar

Virkelig flott landskapsbilde. Ofte blir landskapsbilder veldig like ting man har sett før, men dette var et friskt pust inn i bildekritikken.

Liker komposisjonen og de skrå linjene fjellet gir. Eneste jeg kanskje ville endret er treet som er midtstilt nederst i bildet... Dette er bare støy for min del, kanskje fjernet det?

Topp bilde!!

Lenke til kommentar

Et fint stykke natur! Har vært der og kjenner de spesielle fjellsidene. God eksponering og litt annerledes fjellbilde enn de fleste en ser. Virker dog noe flatt og mangler dybde, men et nesten høylysaktig preg gjør vel sitt der...! Et lite kutt nede og svart bakgrunn hadde hevet inntrykket! . ;) God 3'er herfra! :)

Lenke til kommentar

Takkar for mange positive tilbakemeldingar. No når eg er obs på det, ser eg at treet ikkje høyrer heilt heima.

Smort1: Har du vore her? Kva bringde deg til desse kantar? Lyset var særs flatt! Kunne vore interessant å tatt eit liknande eitt om kvelden, ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...