Howard Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Musikkformatet "DI" lanseres Et nytt musikkformat har sett dagens lys, som skal gi lytteren mulighet å lage "egne" versjoner av samme låt. Les saken her. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Kommer til å bli glemt ganske fort tror jeg.. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Dette trenger verden ganske enkelt ikke. For noe tull.... Hvem er det som gidder å holde på med noe sånt... Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Størrelse er alt Eg gjer ein lang i om eg kan høre dei i forskjellige versjonar, så lenge dei er 10X så stor er det lettere å laste ned 10 foskjellige versjonar av samme sang i .mp3 format Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Kommer til å bli glemt ganske fort tror jeg.. Tenkte det samme Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 men det hadde vært artig å prøvd, en liten rundtur på nettet gav ingen resultat, that is, jeg vil sjekke kvalitet etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå