Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg egentlig hatt sex?

Anbefalte innlegg

Det var en hendelse for nøyaktig 3 måneder siden, som jeg ikke får ut av hodet. Ja, jeg vet det er latterlig, og jeg er nødt til å få en endelig avklaring ifra noen.

Det har seg slik at jeg i fylla havnet i senga med ei jente. Vi startet og kline, og ifra klining gikk vi sakte men sikkert til å ta av hverandre klærne. Det er ikke alt jeg husker i detalj, for jeg var temmelig beruset, men jeg husker i hvert fall at jeg fikk en blowjob også ga jeg henne samme behandling. Jeg beveget meg til neste steg som var å gyve løs. Jeg hadde penisen min inne i hennes vagina i kanskje 2 minutter, og vi hadde forskjellige stillinger, men problemet var bare at jeg var halvslapp og nådde ingen orgasme. Vi ble avbrutt av noen som brøt seg inn på rommet etter 2 minutter, og da var hele greia ødelagt.

Det jeg lurer på er om det jeg har hatt, kan telles som sex? Vet det høres latterlig ut for dere som leser det her, men for meg har det faktisk blitt et problem. Hadde jeg sex eller ikke? Skuffende at når jeg først hadde det, så fikk jeg ikke orgasme.

Postet av anonym: aa6d8b1988f80cd782efcb735f91ab08

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet det høres latterlig ut for dere som leser det her, men for meg har det faktisk blitt et problem. Hadde jeg sex eller ikke? Skuffende at når jeg først hadde det, så fikk jeg ikke orgasme.

Ja du hadde sex, og nei det høres ikke latterlig ut. Vet ikke om det var din debut eller ikke, men det er veldig vanlig både blant debutanter og erfarne når alkohol er inne i bildet. Hvis det er til noen trøst kom ikke jeg første gangen jeg hadde sex i fylla og nå mange år seinere kommer jeg heller ikke hvis jeg er full.. Ganske normalt og ingenting å være skuffet over. Det kommer flere sjanser!

Lenke til kommentar

Det var en hendelse for nøyaktig 3 måneder siden, som jeg ikke får ut av hodet. Ja, jeg vet det er latterlig, og jeg er nødt til å få en endelig avklaring ifra noen.

Det har seg slik at jeg i fylla havnet i senga med ei jente. Vi startet og kline, og ifra klining gikk vi sakte men sikkert til å ta av hverandre klærne. Det er ikke alt jeg husker i detalj, for jeg var temmelig beruset, men jeg husker i hvert fall at jeg fikk en blowjob også ga jeg henne samme behandling. Jeg beveget meg til neste steg som var å gyve løs. Jeg hadde penisen min inne i hennes vagina i kanskje 2 minutter, og vi hadde forskjellige stillinger, men problemet var bare at jeg var halvslapp og nådde ingen orgasme. Vi ble avbrutt av noen som brøt seg inn på rommet etter 2 minutter, og da var hele greia ødelagt.

Det jeg lurer på er om det jeg har hatt, kan telles som sex? Vet det høres latterlig ut for dere som leser det her, men for meg har det faktisk blitt et problem. Hadde jeg sex eller ikke? Skuffende at når jeg først hadde det, så fikk jeg ikke orgasme.

Postet av anonym: aa6d8b1988f80cd782efcb735f91ab08

hahahaha ;) jeg fylles av en nostalgis følelse, og savner plutselig det var å være 13 år og fomle meg rundt i alkoholen og sexens mystiske verden ^^. Kompis, det er en av de noe kosliger "første gang"-historiene jeg har hørt/opplevd. Du burde være heldig at ikke du hadde en "utblåsning" lenge før du kom i nærheten av hennes kropp, heller for sent enn for tidlig når det kommer til slikt ;)

Det tells som sex, bigtime, hadde hun bare gitt deg en handjob hadde det tells.

Lykke til videre mann, sex er en spennende lek du skal leke i mange år, og ikke ulikt andre leker er øving viktig ;)

-frank

(jeg er full så ikke mobb skrivefeilenen mine -.- )

Lenke til kommentar

Som jurist er det veldig naturlig å se på hva straffeloven definerer som samleie - dette må jo i alle fall regnes som sex, eller hva?

§ 206. Når bestemmelsene i dette kapittel bruker uttrykket samleie, menes vaginalt og analt samleie. Med samleie likestilles innføring av penis i munn og innføring av gjenstand i skjede eller endetarmsåpning. Ved handlinger som nevnt i § 195 (seksuell omgang med barn under 14 år, min anm.) likestilles med samleie også innføring av penis inn i og mellom de store og små kjønnslepper.

Så, med andre ord - kom du deg inn i henne har du hatt samleie.

(Og, som frankhaugen, klarer jeg ikke fri meg fra å nostalgisk tenke tilbake på gamle dager, de første gangene man fikk utforske dette mysteriet som var kvinnekroppen...)

Lenke til kommentar

Som jurist er det veldig naturlig å se på hva straffeloven definerer som samleie - dette må jo i alle fall regnes som sex, eller hva?

§ 206. Når bestemmelsene i dette kapittel bruker uttrykket samleie, menes vaginalt og analt samleie. Med samleie likestilles innføring av penis i munn og innføring av gjenstand i skjede eller endetarmsåpning. Ved handlinger som nevnt i § 195 (seksuell omgang med barn under 14 år, min anm.) likestilles med samleie også innføring av penis inn i og mellom de store og små kjønnslepper.

(Og, som frankhaugen, klarer jeg ikke fri meg fra å nostalgisk tenke tilbake på gamle dager, de første gangene man fikk utforske dette mysteriet som var kvinnekroppen...)

Dette sitatet ditt sier vel også at man har hatt sex dersom man feks putter enn non-stop i rompa på dama, selvom man selv er fullt påkledd?

Lenke til kommentar

Minner meg om en opplevelse her for leden.

Jeg aner ikke hva som skjedde, for jeg var sterkt beruset.

Så, det ble slik at jeg hadde samleie med en såkalt "emo".

Hun var utrolig deilig, men så kom problemet.

Det var som å penetrere et hamster-bur for helvete!

Jeg kuttet meg noe så inni helvete på henne, at jeg måtte avslutte relativ fort.

Synd :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om du har hatt penisen inne i 2 minutter eller 10 minutter er det samme. Du har hatt sex uansett hvor lenge penisen er inne i kroppen til en dame.

Hvis man har sex når man kommer seg inn i en dame så kan man jo bare putte fingeren i en Virginia å si at du har hatt sex.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Dette sitatet ditt sier vel også at man har hatt sex dersom man feks putter enn non-stop i rompa på dama, selvom man selv er fullt påkledd?

Hvis du setter som krav for å ha sex at man er avkledd så har du enten særs lite erfaring eller særs dårlig fantasi. Ellers: Ja, det å putte gjenstander i stjerten på dama vil jeg karakterisere som en seksuell handling. Alternativt (i tillegg) et overgrep, litt avhengig av omstendighetene rundt samtykke og slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...