Chrstan Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Heisann, skal kjøpe meg ny tv da den jeg har egentlig er for liten, er bare 36 tommer. Er i tillegg også helt grønn på hva som er best av alle typer flatskjermer, så litt hjelp og gode råd hadde vært fantastisk. Skal prøve å følge malen til Alastor så godt jeg kan, så here goes: Størrelse: Har funnet tre alternativer, fra 46-50" Sitter ca 4 meter unna skjermen. Prisklasse: Rundt 6-7000 Kildesignal: Har en canal digital boks på lån en stund, men ellers er det vanlig kabeltv. Bruk: Blir nok primært brukt til å spille på, og en og annen film. Spiller på en Xbox360. Har som sagt 3 alternativer jeg vurderer LG 50" 3D-plasma Full HD 600Hz LG 47" LCD-TV 100Hz Full HD Philips 46" LCD-Tv Full HD 100Hz Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Sjekket komplett? Ville ha droppet 3D så får du litt bedre TV for pengene. Jeg kjøpte en sånn 51" LG fra komplett som nå koster 4-5K? , for å bruke på serverrommet, men jeg ble så fornøyd med den at den henger i stua. Får ansattrabatt på TVer akkuratt nå, men finner ingen grunn til å bytte. ----------------------- Med 3D og briller koster også, de pengene kan man jo legge i en bedre tv, evt betale mindre for like bra. Er snakk om 6-7K-prisklasse. Endret 7. januar 2012 av War Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Har sjekket litt rundt, var egentlig mest bare for å vise de jeg har sett på. Droppet 3D? Er det sånn at bildet blir dårligere når det er en 3Dtv? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei 3D tvr har som regel et raskere tv panel for 3D visning som gir et pluss med 2D ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå