pululf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei! Skal kjøpe meg en prosessor med socket lga2011, men jeg finner bare TO kjølere til denne socketen! Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Går det ann å kjøpe et slags conversion kit som gjør at jeg kan bruke kjølere basert på mer vanlige sockets slik som lga 1366? Nekter å bruke intels standard-kjølere som følger med CPUen. Takk for svar. Lenke til kommentar
Code# Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg kjører Corsair H80 med doble vifter som blåser ut av maskinen. Det fungerer knall og hadde monteringssett for 2011 out-of-the-box. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Å? Noen som vet om vifter sendes med monteringsett for lga2011 selv om det ikke står at denne sokkelen støttes i i nettbutikkene? Lenke til kommentar
Code# Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 På min Corsair H80-pakke stod var det merket for 2011-støtte direkte på boksen. Kjøpte den hos Digital Impuls i Oslo sentrum Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Så får man også Noctua sin versting kjøler til 2011. Følger med en knakende god bruksanvisning så montering er ikkeno problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå