Br?stopp Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg har en PC som jeg prøver å få liv i. Den er riktignok noen år gammel, men skulle fungere. Når jeg starter maskinen hører jeg ikke det karakteristiske pipet, i det den skal boote. Ikke får jeg opp starbilde, fra Windows, slik at jeg f.eks. kan gå inn i BIOS. Alt som er av vifter og harddiskene går, men intet bildet på skjermen(e). Jeg kjører både VGA og SDI, så jeg tror ikke feilen ligger på grafikksiden. Fikk en mistanke om at backup batteriet har sagt takk for seg, men det var bare en ide ut i det blå. Jeg har koblet fra alt som bortsett fra disken med operativsystemet, som jeg mener er WIN XP Pro. Dette er vel et håpløst spørsmål, men det kunne være at det sitte en eller flere der ute som har løsningen. På forhånd takk! Paal Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Lykke til. Prøv å boote med Linux? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ja, du har sannslynligvis rett angående batteriet. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Joda, det var batteriet som var "ferdig". Nytt batteri installert på 2 minutter, og alt fungerer igjen. Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå