tobias1998 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Overskriften sier det meste. Er det noen som vet om dette går? Jeg er veldig takknemlig for svar grunnet skal opp på jobben til faren min i morra og der har jeg annlegget mitt (til bil (bruker det i båt)). Takker for svar! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 alt går!! det umulige tar bare litt lengre tid, eller er litt mere kronglete... Jeg har gjort dette selv engang i forrige årtusen. Det eneste er at har du en kurrant forsterker trekker denne fort en god del amp. alt i fra 100-200. og da sier det seg selv at du trenger litt mere enn hva PSU'en til en gammel router eller så klarer å levere. Så største problemet er å få nok strøm til forsterkeren.... en 12V billader klarer vel fort å levere en 5-12% av hva forsterkeren kan trekke. Dog, har du en billig forsterker trekker vel denne maks 30 amp i unnabakke og medvind, så en bilbatterilader og et bilbatteri kan nok fungere. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvilken forsterker og hvilken sub?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå