nipsen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 ICO HD-collection Heavy Rain Valkyria Chronicles (ta en titt på Resonance of Fate fra SEGA hvis du liker VC. Samme.. episodisk animert serie oppsettet) Lair (Kongespill, spesiellt om du har en 1080p skjerm - ikke la deg lure av idioter som anmelder spill og gir det dårlig karakter Samme utvikleren som laget Rogue Squadron spillene. Dette er Rogue Squadron, bare mer fritt, og med mer vold )WipeoutHD (Dette er en klassiker allerede - mange år med evolusjon ender opp i dette spillet. Og det ble også Psygnosis' siste spill.. ) FlOw (første "store" releasen til ThatGameCompany. Journey kommer ut en gang i vår) GT5 Super Stardust HD Killzone 2 (uten patcher - går ikke å spille online etter at de skrudde av matchingen uansett. Verdt det bare for å se grafikken. Hvis du ikke har lyst til å kjøpe det, ta en titt på "Behind the Bullet" demoen. "CG-reklamesnutt" spilt av i real-time i spill-maskinen.) Tumble Demon's Souls inFamous (mange ganger bedre enn det andre spillet, synes jeg). Yakuza 3 (hvis du skal kjøpe ett Yakuza spill, velg dette. 5'ern skal bli flere byer og en lang historie igjen, ulikt Y4) Heavenly Sword (Andy Serkis + beste side-karakter noensinne. Sakte og mer bevisst kombo/kontre-mekanikk. Animasjoner avhengig av hvor figurene blir truffet, og hvor hardt, etc. Også, mest sinnsyke avslutningssekvens i et spill på veldig lenge ) Katamari Forever (Katamari Damacy i HD, veldig godt laget til å være en oppfølger. Ikke så serieprodusert som du forventer) Pixeljunk Shooter (to-spiller - bra laget, avanserte fysikk-effekter, som har innvirkning på hvordan spillet blir spilt, og ikke bare til å se på, osv). Sly Collection --- Annet artig: Air Conflicts: Secret Wars (med Move - bruker move-kontrolleren som en fly-stikke. Savner du fly og rom-simulatorer.. denne hjelper litt) Dead Nation (samme som laget Super Stardust HD - ekstremt avanserte lys&skygge-effekter. De klarer å gjøre et ovenfra og ned, run&gun zombieskytespill skummelt.. Veldig bra fler-spiller) Hustle Kings (latterlig pimpet biljard/snooker-spill. Har også støtte for move. Fungerer ikke så verst. The Fight (to move-kontrollere. Har støtte for multiplayer - som er artig. Litt vanskelig å arrangere) Kung Fu Rider (move igjen - morsomt, litt mer enn waggle for å komme videre. Digger å sparke yakuzaene med kung-fu) Socom: Special Forces (move - fin demonstrasjon av hvordan det kan gjøres i et skytespill. Ganske bra historie, noen skikkelig blundere i forhold til gameplay på et par brett.) The Last Guy (av Hindustan Electronics Ltd.) God Hand (Amerikanerne har en haug ps2-titler med en emulator i PSN-butikken deres. Hvis du vet å få tak i et "pre-paid" kort av noe slag, så få tak på dette - veldig bra emulator: 100% timing, bedre filtrert grafikk enn i originalen, egentlig. Ble veldig overrasket her. EU-butikken får visst noen titler snart. Men jeg regner med at det blir Disney-spillene, og best-selgerne, siden SCEE ansetter komplette fjols til å velge ut spill de antar vil selge..). Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Grand Theft Auto Endret 18. januar 2012 av jorgens91 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kjøpte meg PS3 nylig og tenkte jeg skulle kjøpe noen flere spill sånn at jeg ikke går lei Fifa etter en uke. Har plukket meg ut Heavy Rain og Little Big Planet 2 som kandidater. Jeg bare lurer på hvordan Little Big Planet fungerer. Jeg har spilt det tidligere hos kompiser, og for meg har det soleklart virket som et spill man nesten bare må spille med en venn. Er det mulig å spille online og eller? Og er singleplayer noe fett? Laster ned demoen nå for å prøve det ut litt. Lenke til kommentar
Trikkarn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Syns at Grand Theft Auto er ett must til PS3, har hatt mange herlige timer med dette spillet! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, GTA er fantastiske spill. San Andreas er det beste, men jeg har altså spilt alle GTA spillene. Derfor trenger jeg ikke de Men takk for forslaget. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kjøpte meg PS3 nylig og tenkte jeg skulle kjøpe noen flere spill sånn at jeg ikke går lei Fifa etter en uke. Har plukket meg ut Heavy Rain og Little Big Planet 2 som kandidater. Jeg bare lurer på hvordan Little Big Planet fungerer. Jeg har spilt det tidligere hos kompiser, og for meg har det soleklart virket som et spill man nesten bare må spille med en venn. Er det mulig å spille online og eller? Og er singleplayer noe fett? Laster ned demoen nå for å prøve det ut litt. Såvidt jeg husker kan du spille det med opptil tre venner i samme rom, men det er nok online som er meningen med spillet. Jeg har spilt gjennom begge spillenes singleplayer og det var artig det, men det er som sagt online som er greien. Det finnes flere millioner brukerlagde brett, så det er nok av brett å velge i. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 1. Uncharted spillene. Hvis du hater morro så er det kanskje ikke for deg. 2. Motorstorm 2. Det beste i serien spør du meg, deilig følelse å skli gjennom jungelen i 4 player splitscreen. Det første og treeren var ikke noe særlig synes jeg. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) snip Høres bra ut. Tror jeg må kjøpe det. Var rett før jeg bestilte Heavy Rain også, men så så jeg at man må ha Playstation Move for å spille det. Finnes det uten move eller? EDIT: Vet egentlig ikke hvorfor jeg siterte innlegget ditt siden spørsmålet mitt ikke har noe med LBP å gjøre Endret 12. februar 2012 av G27 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du kan spille det med en vanlig håndkontroller. Det har bare støtte for Move også. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du kan spille det med en vanlig håndkontroller. Det har bare støtte for Move også. Men her står det at spillet "krever" at man har playstation move. Og det heter i tillegg Move Edition så ting tilsier egentlig at det skal være en versjon uten Move Edition eller? Problemet er jo at jeg ikke finner noen som selger det. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Skate, Little Big Planet, GT5, God of War 3 og Uncharted. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du kan spille det med en vanlig håndkontroller. Det har bare støtte for Move også. Men her står det at spillet "krever" at man har playstation move. Og det heter i tillegg Move Edition så ting tilsier egentlig at det skal være en versjon uten Move Edition eller? Problemet er jo at jeg ikke finner noen som selger det. Jeg har spillet og det krever ikke Move, men om du vil bruke motion kontroll så krever det selvf Move Skal ligge en demo av det ute på Playstation Store. Gamezone har det på lager, men litt stiv pris synes jeg. 268,- plus frakt. Dette er ikke Move edition, men den blir patchet når du installerer spillet. Om du klarer å vente i en uke eller to så har Play det inne til 132,- ink frakt. Evnt så kan du sjekke i brukt seksjonen på Game eller Gamestop, men da skal det være billig.... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har spillet og det krever ikke Move, men om du vil bruke motion kontroll så krever det selvf Move Skal ligge en demo av det ute på Playstation Store. Er det Move Edition du har da? Jeg er bare veldig nysgjerrig siden det står at spillet "krever" playstation move på platekompaniet.no. Prisen der er bra, så jeg hadde håpet at jeg skulle kunne kjøpe det. Laster ned demoen nå. Spillet virker veldig interessant, og tror det blir godt å lene seg tilbake i sofaen å spille noe med bra historie, så jeg må nesten få kjøpt spillet. Tar nok turen innom en platekompani butikk i morgen å kjøper det om man kan spille Move Edition uten Move I tillegg tror jeg at jeg må kjøpe LBP. Morsommere utseende og oppførsel på en "figur/character" skal man lete lenge etter! :!: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har spillet og det krever ikke Move, men om du vil bruke motion kontroll så krever det selvf Move Skal ligge en demo av det ute på Playstation Store. Er det Move Edition du har da? Jeg er bare veldig nysgjerrig siden det står at spillet "krever" playstation move på platekompaniet.no. Prisen der er bra, så jeg hadde håpet at jeg skulle kunne kjøpe det. Laster ned demoen nå. Spillet virker veldig interessant, og tror det blir godt å lene seg tilbake i sofaen å spille noe med bra historie, så jeg må nesten få kjøpt spillet. Tar nok turen innom en platekompani butikk i morgen å kjøper det om man kan spille Move Edition uten Move I tillegg tror jeg at jeg må kjøpe LBP. Morsommere utseende og oppførsel på en "figur/character" skal man lete lenge etter! Nei jeg kjøpte det før det fikk Move støtte, men en laster bare ned en patch så får en Move støtte i den eldre utgaven også. Jeg kan garantere deg at det ikke kreves Move for å kunne spille spillet! Det er et litt annerledes spill men med grafikk, musikk og en historie jeg bare elsket....et av mine bedre opplevelser innen spill på lenge. Håpe det faller i smak hos deg også Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Da har jeg spilt ferdig demoen, og må si at jeg SKAL kjøpe det spillet i morgen! Fightingen var litt stressende, det skal jeg innrømme, men det er nok fordi jeg ikke spiller mye på konsoll, så jeg var litt treg med å treffe riktige knapper. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kult at du likte det! GLED deg..du har et utrolig heftig spill å se frem til.....tror jaggu jeg må spille det igjen etter alt det pratet her Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg forstå fortsatt ikke hva som er så spesielt med uncharted serien,jeg har titta på noen Lets play episoder på youtube og spillet ser skikkelig kjedelig ut,ikke så veldig morsomt som noen sier her.... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Waaitwaitwaitwaitwaait... Nå står det på platekompaniet: Krever ikke at du har playstation move. Så jeg feil i går eller har de endret det etter at jeg sendte mail? x) Jeg er bombesikker på at det stod "krever at du har playstationmove" :!: Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Finnes ikke Mass Effect 1 til PS3? Jeg har 1 og 2 til PC, men PC'en er heller ut datert og klarer garantert ikke treeren. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe serien til PS3 isteden, men finner kun 2 og 3. Hadde håpet på å kunne spille igjennom eneren for å overføre karakteren til toeren, og deretter treeren når det kommer. Det går ihvertfall på PC, men om eneren ikke finnes til PS3 går planen min litt i vasken. Noen som vet? EDIT: Ups, ser jeg tok meg friheten til å ta en dobbeltpost, men det får vel gå. Endret 14. februar 2012 av G27 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Mass Effect finnes kun til PC og X360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå