Gå til innhold

Must have-spill til PS3

provolone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uncharted 1,2 og 3 er jo noe du burde plukke opp. Uncharted 1 begynner å dra litt på årene nå og er kanskje ikke like imponerende idag som den gang, så det kan hende det er like greit å starte på nr 2.

Her er en trailer til Uncharted 3.

Heavy Rain...er et must om du liker spill med mye historie som bare drar deg inn...dette er et av mine største spill opplevelser på konsoll.

inFamus og oppfølgeren er noe å vurdere

Her er trailer av det første inFamus spillet

Og her er oppfølgeren

Killzone 2 og Killzone 3, siste er best synes jeg..

Killzone 2 trailer

Killzone 3 trailer

God of War 3

Little Big Planet 2

Gran Turismo 5

Heavenly Sword

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er sikkert ikke den beste til å svare på dette, men jeg synes Uncharted-spillene, Little Big Planet-spillene, Yakuza-serien, Demon Souls og 3D Dot Game Heroes er de beste eksklusivene på maskinen - om jeg ikke har glemt noe :)

Enig. Det er et fantastisk herlig spill!

Ellers liker jeg God of War 3, Heavy Rain, Ratchet & Clank-serien, inFamous 1 og 2 og Siren: Blood Curse veldig godt. Uncharted-serien, Killzone 2 og 3, Resistance-serien, LittleBigPlanet, Heavenly Sword, og Metal Gear Solid 4 er også spill jeg liker, men ikke like godt som de jeg nevnte først. Snart kommer også Ni No Kuni som jeg gleder meg veldig til.

Lenke til kommentar

Vanquish anbefales ja, men det er vel ikke en eksklusiv.

Ellers så klarte jeg aldri å komme inn i Valkyria Chronicles, den alternative andre verdenskrigssettingen ødelagte det bare totalt for meg (ja, jeg er en historie-freak). Men har hørt mye bra om det, så sikkert verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar

Hvor relevant er Uncharted 1 til resten av historien? Vil bare vite hvor jeg skal begynne :)

Ingen eller veldig liten relevans.. fellesnevneren er att alle handler om Nathan Drakes eventyr men ville begynt med 1 selv fordi da kan du se den visuelle utviklingen til spillet.

Jeg vil si meg uenig. En stor del av spillet er nettop personene som er involevert, og historien spiller mye på følelser og dialoger mellom disse. En bør helt klart starte med Uncharted 1 før man går videre på f.eks Uncharted 2. Mellom disse to spillene er det mye som går igjen, mens jeg nok ikke vil si at man bør spille uncharted 2 for å få best utbytte av uncharted 3.

I bunn og grunn ser jeg ingen grunn til å ikke starte med Uncharted 1 som i seg selv er et svært godt spill, og det beste i serien om du spør meg. En flott inngangsbillett til en god serie :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men disse synes jeg er must haves til PS3:

Uncharted 1-3, 3 kongespill i mine øyner, samt for min del så er 2eren det beste spillet jeg har spilt i mine 20 år som hardcoregamer!

God Of War 3, likte du forgjengerene så burde du skaffe dette, makan til mer episk går det ikke ann å få til, selv det visuelle i dette spillet vil lamslå deg.

Heavy Rain, burde være en selvfølge å ha i samlingen og ja det er et must have PS3 spill

Metal Gear Solid 4, uten tvil det beste spillet i serien. Du bestemmer selv hvordan du skal gå fram i hver eneste situasjon!

Killzone 2-3, er du ute etter et 2 gode skytespill som skiller seg ut med sin fantastiske grafikk og våpenfølelse burde du skaffe disse 2!

Gran Turismo 5, er man litt fan av bilspill, skaff deg dette!

Ratchet And Clank Tools Of Destruction, A Crack In Time vil jeg også anbefale viss du liker plattformspill og kule våpen.

3D DOT Game Heroes, ga ihvertfall meg skikkelig retrofølelse. Selve spillet er også vanskelig viss man går for en platinum :)

Heavenly Sword

Motorstorm

Resistance 2-3

Infamous 1-2

Demons Souls

Yakuza 3-4

Modnations Racers

Little Big Planet 1-2

Så presser jeg inn også noen par collections viss du har opplevd disse store spillene på PS2 og vil spille dem engang til er disse:

Sly Collection

God Of War Collection Volume 1

Ico/Shadow Of The Colossus

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...