G27 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Det ser ut som bobler under vann. Skyer gir mening med tanke på sponsoren, ja, men jeg er glad Chevrolet ikke tvinger oss til å spille med biler på drakten vår. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Vil tro det er månen? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Da var Hart eneste engelskmann i førstelagstroppen til City! Patetisk fotballklubb! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Tja, like patetisk som det innlegget vil jeg si. Er det ikke regler for ett visst antall engelske spillere i stallen, egentlig? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Bare bemerker meg hvordan denne tråden kun blir brukt av alt annet enn City supportere til å nesten utelukkende slenge drit og rakke ned på supporterne eller klubben. Såklart fordi det ikke er mange City supportere her og tråden derfor ikke har noe særlig aktivitet, but still. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Vel, er enig med deg når du ser den fra den vinkelen. Burde såklart postet det i en annen tråd. Står uansett fast på meningen min. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 "patetisk fotballklubb"? Kjenner mange city supportere jeg, men som jeg også har sagt før, de er godt voksne. Så henger nok heller lite på et fora på interveven Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 For å spesifisere hva jeg mener med "patetisk(tragisk) fotballklubb". Jeg mener at en engelsk fotballklubb bør ha flere enn en engelsk fødte fotballspillere. Jeg vet reglene sier "home grown", og at dette strekkes ut i spillere som har spilt i landet i minimum 3 år før de fyller 21 år. Men jeg snakker om spillere som er født og oppvokst i england. Ikke spillere som kom til England når de var "voksen" (18). Det er synd å se at færre og færre engelske talenter blir satset på. Her er det ikke bare City som har vært dårlig de siste årene. Samtidig har City investert mye penger på treningsfasiliteter osv. så kanskje sitter City på mange engelskfødte stjernespillere i fremtiden. Who knows. Akkurat nå mener jeg allikevel at det er patetisk av en engelsk klubb å sitte igjen med så få briter. Derfor har jeg tidligere nevnt at City bør bruke penger på f.eks. Sterling / Clyne / Ward-Prowse / Barkley osv. Ja, de er nok dyrere enn spanske spillere på samme nivå, så slik sett er det vel "dårlig business". Og sånn sett er det heller ikke sunt at engelske spillere som spiller fast nå, kanskje skulle gått til City for å sitte på benken slik som Rodwell og Sinclair gjorde, men City bør selvfølgelig satse på disse spillerne. Så får vi håpe, for det engelske landslaget, at City selv også kan produsere engelsk talent i fremtiden, noe som sikkert er planen deres på sikt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Det er synd for City, de har igjen 3 spillere som regnes som homegrown, hvorav bare 1 er engelsk. Leste også en statistikk som sier at bare ca 60% av spillerne i PL (og muligens Championship) som er HG er engelske. Dårlig utvikling for det engelske landslaget. Leste, i den sammenhengen, at de vurderer å endre på HG-reglementet. De vil nå at en HG-spiller skal ha vært i England i 3 år før fylte 18, ikke fylte 21 som det er nå. Sikkert ikke dumt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Kamptråd til søndag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1691177 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Haha ? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Gratulerer med ligacupen. City fans, hva sier dere? 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Mangala trenger snart en bukse med større lommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Noen tanker om hva som gikk galt, folkens? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 er jo ingen fans her som får svart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Noen tanker om hva som gikk galt, folkens?United ligger 9 poeng bak, noen tanker om hva som går galt der? Uflaks var det ikke? Trash talk I en uaktiv tråd er vell litt unødvendig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå