Mr. President™ Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Målet til Mancini var nok ikke å være som SAF, men å vinne troféet. Avgjørelsen om å la Tevez få spille igjen var helt avgjørende i å sikre gullet for City. Sant nok, men han sa selv at Tevez aldri skulle få spille igjen... Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Sant nok, men han sa selv at Tevez aldri skulle få spille igjen... Hva så? Det er bare fint at han innser hva som er best for klubben. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hva så? Det er bare fint at han innser hva som er best for klubben. Viser tegn til at han kanskje ikke er den ledertypen som trengs for å sette på plass mennesker omringet av overdreven rikdom. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Får håpe på litt mer konkurranse neste år (Håper alt går greit under Moyes også) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Ryktene rundt Zlatan er igang, etter at han begynte å misstrives i PSG med ny trener. Ikke fornøyd med lønn eller innkjøpene (spes Cavani). Jeg satte penger på at han går til City den kommende sesongen, allerede i Mai. Rett og slett fordi jeg mener han passer bra inn der, og om han skulle bytte klubb nå så blir det nok i retning England. Hadde vært utrolig morro med Zlatan i PL, og håper og tror isåfall han kommer til City! Endret 16. juli 2013 av Sending! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Har city fansen tatt sommerferie? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Er vel bare Kozeklumpen som er i nærheten av aktiv City-supporter her inne? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Må ikke glemme Macini, som mest sannsynlig har forutsett mye i det siste. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har city fansen tatt sommerferie? Finnes det noen City-fans her inne? De har ihvertfall ikke jeg sett mye til Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Finnes det noen City-fans her inne? De har ihvertfall ikke jeg sett mye til Så du tror denne tråden ble opprettet av Hødd fansen? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Så du tror denne tråden ble opprettet av Hødd fansen? Mange finnes det ihvertfall ikke... Men jeg skal ikke trolle og kapre deres egen tråd... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Må ikke glemme Macini, som mest sannsynlig har forutsett mye i det siste. Tja, jeg vet ikke hvor seriøs brukeren som styrer den kontoen er. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Kamptråd for Audi Cup ikveld, mot AC Milan: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1529030 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Sitter å ser litt på troppen til City. Kanonsterkt, som alle vet. Men det er ikke akkurat overflod av engelske spillere. Hart, Rodwell, Milner, Richards og Lescott. Etter alt å dømme regner jeg med Lescott forsvinner i sommer. Håper jo på at de satser på han flere sesonger fremover. Gammel og dårlig. Poenget er uansett, burde de ikke gå etter noen engelske spillere i sommer? Liten tvil om at de kommer til å bruke utallige millioner pund i sommervinduet også, men forventer egentlig at det vil bli kjøp av spillere på øverste hylle. England har ikke så mye på by på der i fra lenger. Er det ikke noen regler mot å ha for lite engelske spillere i PL? Eller ihvertfall britiske? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Få engelske spillere som ville styrket City. Realistisk sett tror jeg ikke de kommer til å hente noen dyre engelske spillere i sommer, i så fall blir det vel en stopper, Jagielka kanskje? Nå som de har Pellegrini ved roret tror jeg vi får se flere sør-amerikanere i City. Han har veldig gode kontakter der nede. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) En sjelden og ganske hårreisende avgjørelse av kaptein kompany det der, ville nok i de fleste tilfeller kostet city minst 2 poeng i en slik kamp. Men samtidig utrolig at ikke kompany får frispark først. Fint når så dårlige avgjørelser ikke får store konsekvenser på resultatet. Samtidig som at chelsea tapte ble det plutselig enda litt mer spennende i toppen med 4 lag som nesten har like store sjanser å vinne ligaen. Endret 15. mars 2014 av Everket Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Kamptråd (hvis dere fremdeles finnes): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1574412 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Hvor lenge har City hatt en tråd? Tror ikke jeg har lagt merke til den før Aha, en liten "bump" Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Har vært her ett par år, men ikke mye som skjer her Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Ble ganske stille etter at vi vant ligaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå