Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Nei, det skulle vært straffespark til City. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Om United slår Reading i kveld, er det nok over. Takk til Everton! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Uansett, Everton ble snytt for et mål da de ble blåst for feilaktig offside. Så det kunne ha stått 2-0 mye tidligere. Avgjørelsene gikk begge veier, og det er ingen unnskyldning for å slippe inn et mål mot 10 mann. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Gratulerer i år igjen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Meh, det eneste denne kampen gjorde var å lage minimum med spenning, og løpet er nok kjørt uansett. Lenke til kommentar
macini Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 jeg sa det lenge. city som kan vinne igjen. var mange som skulle si tabellen er ferdig før kampen. jeg sa før kampen city mot united at city fort kunne vinne igjen. de sa nei men jeg hadde ja på kampen. og så at aguero kan score og bli best i city igjen. så nå har han formen igjen. så jeg som hadde rett igjen. city som fort kan vinne alle kampene sine igjen. united som kan tape kampene sine og da blir det også da. så ligaen er ikke ferdig og city kan vinne den igjen. så dere får ikke lov å gi opp i ligaen hvis dere trodde det. og så city som skal spille fa cup finale igjen. så det kan bli masse. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Hehe, ja du sa det vel du. Som vanlig Endret 15. april 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Fikk faktisk vondt i hodet av å lese innlegget ditt. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 jeg sa det lenge. city som kan vinne igjen. var mange som skulle si tabellen er ferdig før kampen. jeg sa før kampen city mot united at city fort kunne vinne igjen. de sa nei men jeg hadde ja på kampen. og så at aguero kan score og bli best i city igjen. så nå har han formen igjen. så jeg som hadde rett igjen. city som fort kan vinne alle kampene sine igjen. united som kan tape kampene sine og da blir det også da. så ligaen er ikke ferdig og city kan vinne den igjen. så dere får ikke lov å gi opp i ligaen hvis dere trodde det. og så city som skal spille fa cup finale igjen. så det kan bli masse. Hehe, ja du sa det du ;) som city kan vinne masse for du sa det du og som city vinner nok fa-cup finalen for du sa det ja bare vent og se for du sa det Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 jeg sa det lenge. city som kan vinne igjen. var mange som skulle si tabellen er ferdig før kampen. jeg sa før kampen city mot united at city fort kunne vinne igjen. de sa nei men jeg hadde ja på kampen. og så at aguero kan score og bli best i city igjen. så nå har han formen igjen. så jeg som hadde rett igjen. city som fort kan vinne alle kampene sine igjen. united som kan tape kampene sine og da blir det også da. så ligaen er ikke ferdig og city kan vinne den igjen. så dere får ikke lov å gi opp i ligaen hvis dere trodde det. og så city som skal spille fa cup finale igjen. så det kan bli masse. Where were you when you were shit? Lenke til kommentar
macini Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 jeg sa agero ikke får straff. for det er etter kampen og dommeren så ikke den i kampen. og så blir det også. så jeg hadde rett igjen. så dere skal høre litt på meg. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Vi hører da på deg hver eneste gang vi. For du sier jo ting etter de faktisk har skjedd. 2 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Løpet er nok kjørt, dessverre. Manu trenger bare å vinne to kamper til. City har en vanskelig kamp mot Tottenham også. Snart på tide å steppe ned fra tronen og håper de skjerper seg til neste år. Blitt for mye tull denne sesongen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kan trådstarter vennligst endre tittelen på tråden? Mods? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kan trådstarter vennligst endre tittelen på tråden? Mods? Done! 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Deilig å få gjort noe med dette trådnavnet altså. Aldri igjen! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Veldig spent på hva City skal gjøre med troppen sin til neste sesong. Håper på litt mere spenning da. Litt for opplagt at ManU skulle vinne i år, etter kjøpet av RvP og ett litt ustabilt City lag. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 jeg sa det lenge. city som kan vinne igjen. var mange som skulle si tabellen er ferdig før kampen. jeg sa før kampen city mot united at city fort kunne vinne igjen. de sa nei men jeg hadde ja på kampen. og så at aguero kan score og bli best i city igjen. så nå har han formen igjen. så jeg som hadde rett igjen. city som fort kan vinne alle kampene sine igjen. united som kan tape kampene sine og da blir det også da. så ligaen er ikke ferdig og city kan vinne den igjen. så dere får ikke lov å gi opp i ligaen hvis dere trodde det. og så city som skal spille fa cup finale igjen. så det kan bli masse. Regner med du forutså at United vant ligaen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå