kozeklumpen Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Kamp i dag! Satser på seier og at City forsvarer tittelen som storebror i Manchester og det beste laget på balløya. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Lover jo bra dette............ Tåpelig straffespark og Aguero ute. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Lover jo bra dette............ Tåpelig straffespark og Aguero ute. Full kontroll! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Haha, ble spennende, i alle fall Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Får da bare håpe Aguero er kjapt tilbake! Men godt jobbet av City idag alikvel. De henter iland seieren som vanlig Lenke til kommentar
macini Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 så det ble som jeg alltid har sagt igjen. city som vant og alle sa det i fjor også men jeg sa det jeg. alle kampene så sa jeg at city skulle bli best på tabellen. og så alle som ikke skulle si det. var bare jeg som trodde det. så nå ser dere at jeg hadde rett igjen. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Du har 1 innlegg så enten har du postet med en annen bruker dvs du har flere som igjen ikke er lov. Eller så tror du selv at du har sagt det mange ganger her, men egentlig så drømmer du bare. Eg tror mest på den første teorien, city som vant og alle sa det i fjor også men jeg sa det jeg. Heh..okei. Endret 21. august 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 så det ble som jeg alltid har sagt igjen. city som vant og alle sa det i fjor også men jeg sa det jeg. alle kampene så sa jeg at city skulle bli best på tabellen. og så alle som ikke skulle si det. var bare jeg som trodde det. så nå ser dere at jeg hadde rett igjen. Hmm, den er grei du.. Men uansett.. Vil legge til at jeg har trua på Rodwell. Syntes han gjorde en god innsats første kampen Lenke til kommentar
macini Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 åja men jeg har sagt det lenge også jeg. men ikke denne fotballsida men har sagt det lenge jeg. så andre plasser men ikke denne sida for det var ikke her. jeg sa det lenge på vg fotballsida at vity skulle vinne alt og så sa de nei. alle sa det ikke skulle være slik men jeg sa city skulle vinne ligaen. og så sa jeg det før sessongen også og de hadde nei igjen. bare jeg som trodde det. og så hadde jeg rett igjen. og så sa jeg at city kunne vinne cupen. og så var det ingen som ville tro litt på det heller. så jeg hadde rett der også. og så rodwell. mange som sa at han kanskje ikke skulle til city. jeg sa vi måtte vente og se. og så ble det også. så jeg som hadde rett igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Burde spille Lotto du. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Aguero ute i 4 uker. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) åja men jeg har sagt det lenge også jeg. men ikke denne fotballsida men har sagt det lenge jeg. så andre plasser men ikke denne sida for det var ikke her. jeg sa det lenge på vg fotballsida at vity skulle vinne alt og så sa de nei. alle sa det ikke skulle være slik men jeg sa city skulle vinne ligaen. og så sa jeg det før sessongen også og de hadde nei igjen. bare jeg som trodde det. og så hadde jeg rett igjen. og så sa jeg at city kunne vinne cupen. og så var det ingen som ville tro litt på det heller. så jeg hadde rett der også. og så rodwell. mange som sa at han kanskje ikke skulle til city. jeg sa vi måtte vente og se. og så ble det også. så jeg som hadde rett igjen. Da tror jeg vi sier takk til deg her. Aguero ute i 4 uker. Er dette bekreftet noe sted? Jeg håpet på at han skulle spille mot Liverpool *Edit* Fant dette: http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2012/August/Aguero-boost-for-Blues Endret 22. august 2012 av Sending! Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Kanskje litt heldig poeng i dag, men man takker og bukker for Skrtel-tabben. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Litt? Ikke vær så beskjeden da, jeg tror dette er en av de svakeste kampene jeg har sett siden mancini tok over Jeg tror city vil slite voldsomt i år. Man må rett og slett kjøpe for å holde følge med resten, desverre. Å nei har et av de største rare trollene fra vg forumet kommet her også? Kjente deg igjen med en gang haha. Men veit ærlig talt ikke om du bare er veldig veldig ung, eller om du troller, morsomt er det uansett! Det har jo godt sport i og trolle som "citysupporter" på veldig mange forum har jeg merket. Endret 26. august 2012 av Everket Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Å nei har et av de største rare trollene fra vg forumet kommet her også? Kjente deg igjen med en gang haha. Men veit ærlig talt ikke om du bare er veldig veldig ung, eller om du troller, morsomt er det uansett! Det har jo godt sport i og trolle som "citysupporter" på veldig mange forum har jeg merket. Ok? Hva får deg til å tro at jeg troller? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Skuffa over hvem som blei satt på banen fra start idag. Vil tro vi hadde fått med oss 3 poeng om han hadde started med Rodwell, Silva og Dzeko. Veldig heldige som fikk 1 poeng idag ja, ingen tvil om det. Endret 26. august 2012 av Sending! Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Lett seier mot QPR i dag. City stormer fremover og presset er nå på lillebror manu. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Seier på en relativt dårlig dag mener du. At du gidder å være like arrogant som de fleste andre her inne, slikt hører hjemme i manu leiren. Endret 1. september 2012 av Everket 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Seier på en relativt dårlig dag mener du. At du gidder å være like arrogant som de fleste andre her inne, slikt hører hjemme i manu leiren. Dårlig dag eller ikke. QPR var det ikke mye motstand i. Derav lett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 lillebror manu. Bravo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå