Gå til innhold

Manchester City

kozeklumpen

Anbefalte innlegg

Smart.

Noe imot det?

Ikke egentlig, det bekrefter jo bare det her mange tror og mener, at du kun er opptatt av å spre dine meninger som sannheter, mens du ikke en gang gidder å gi litt respekt tilbake ved å lese argumentene andre orker å bruke tid på å gi deg.

Så sånn sett skyter du deg selv i foten, og sparer mange for videre bry.

God natt.

Problemet er at jo mer jeg kommenterer her så kommer det 10 andre og skal sitere det jeg skrev og om jeg ikke svarer på en av dem så kommer det enda et innleggg som sier at jeg skal svare. Men det forstår jeg, jeg er jo tross alt omringet av sjalu supportere som er lei av United dominansen som har herjet de siste 20 årene..

Hvis du mener du faktisk har svart på argumentene og spørsmålene som har blitt stilt så tror jeg du må lese om igjen.

Solaar sitt innlegg ble jo tross alt møtt med kun "ok..." f.eks, det vitner vel mer om at du ikke gidder å diskutere, men kun spre eder og galle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smart.

Noe imot det?

Ikke egentlig, det bekrefter jo bare det her mange tror og mener, at du kun er opptatt av å spre dine meninger som sannheter, mens du ikke en gang gidder å gi litt respekt tilbake ved å lese argumentene andre orker å bruke tid på å gi deg.

Så sånn sett skyter du deg selv i foten, og sparer mange for videre bry.

God natt.

Problemet er at jo mer jeg kommenterer her så kommer det 10 andre og skal sitere det jeg skrev og om jeg ikke svarer på en av dem så kommer det enda et innleggg som sier at jeg skal svare. Men det forstår jeg, jeg er jo tross alt omringet av sjalu supportere som er lei av United dominansen som har herjet de siste 20 årene..

Hvis du mener du faktisk har svart på argumentene og spørsmålene som har blitt stilt så tror jeg du må lese om igjen.

Solaar sitt innlegg ble jo tross alt møtt med kun "ok..." f.eks, det vitner vel mer om at du ikke gidder å diskutere, men kun spre eder og galle.

SÅ var det på`n igjen. Det er 10 innlegg som jeg "må" lese og svare, og jeg tror det er godt mulig at solaar kan forkorte innlegge sitt til det han vil fram til. Jeg diskuterte faktisk på begynnelsen men nå blir jeg jo tvunget til det..

Lenke til kommentar

Ok, nå leste jeg det innlegget og jeg forstår ikke helt hva du vil fram til. De pengene kommer jo fra suksess i Europa ikke fra eierne og CL er jo den gjeveste cupen klubber i Europa kan vinne og siden de beste lagene satser mye på CL så er det som oftest de som vinner og det er jo derfor jeg også sier at de største lagene som spiller i FA og Ligacupen heller bør la de unge spille der slik at de mindre lagene har en sjans der.

Hvis det er noe mer du vil si om akkurat dette kan du bare skrive det fordi denne skulle jo egentlig bare handle om Man City. Vel den gjorde det før det første bildet kom opp..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ok, nå leste jeg det innlegget og jeg forstår ikke helt hva du vil fram til. Pengene kommer jo fra suksess i Europa, ikke fra eierne. CL er jo den gjeveste cupen klubber i Europa kan vinne, og siden de beste lagene satser mye på CL så er det som oftest de som vinner. Det er jo derfor jeg også sier at de største lagene som spiller i FA-cupen og Carling Cup heller bør la de unge spille der slik at de mindre lagene har en sjanse.

Hvis det er noe mer du vil si om akkurat dette kan du bare skrive det, ettersom dette skulle egentlig handle om Man City. Vel, den gjorde det før det første bildet kom opp..

:dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...