Snurreleif Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Smart. Noe imot det? Ikke egentlig, det bekrefter jo bare det her mange tror og mener, at du kun er opptatt av å spre dine meninger som sannheter, mens du ikke en gang gidder å gi litt respekt tilbake ved å lese argumentene andre orker å bruke tid på å gi deg. Så sånn sett skyter du deg selv i foten, og sparer mange for videre bry. God natt. Problemet er at jo mer jeg kommenterer her så kommer det 10 andre og skal sitere det jeg skrev og om jeg ikke svarer på en av dem så kommer det enda et innleggg som sier at jeg skal svare. Men det forstår jeg, jeg er jo tross alt omringet av sjalu supportere som er lei av United dominansen som har herjet de siste 20 årene.. Hvis du mener du faktisk har svart på argumentene og spørsmålene som har blitt stilt så tror jeg du må lese om igjen. Solaar sitt innlegg ble jo tross alt møtt med kun "ok..." f.eks, det vitner vel mer om at du ikke gidder å diskutere, men kun spre eder og galle. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Smart. Noe imot det? Ikke egentlig, det bekrefter jo bare det her mange tror og mener, at du kun er opptatt av å spre dine meninger som sannheter, mens du ikke en gang gidder å gi litt respekt tilbake ved å lese argumentene andre orker å bruke tid på å gi deg. Så sånn sett skyter du deg selv i foten, og sparer mange for videre bry. God natt. Problemet er at jo mer jeg kommenterer her så kommer det 10 andre og skal sitere det jeg skrev og om jeg ikke svarer på en av dem så kommer det enda et innleggg som sier at jeg skal svare. Men det forstår jeg, jeg er jo tross alt omringet av sjalu supportere som er lei av United dominansen som har herjet de siste 20 årene.. Hvis du mener du faktisk har svart på argumentene og spørsmålene som har blitt stilt så tror jeg du må lese om igjen. Solaar sitt innlegg ble jo tross alt møtt med kun "ok..." f.eks, det vitner vel mer om at du ikke gidder å diskutere, men kun spre eder og galle. SÅ var det på`n igjen. Det er 10 innlegg som jeg "må" lese og svare, og jeg tror det er godt mulig at solaar kan forkorte innlegge sitt til det han vil fram til. Jeg diskuterte faktisk på begynnelsen men nå blir jeg jo tvunget til det.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ok, nå leste jeg det innlegget og jeg forstår ikke helt hva du vil fram til. De pengene kommer jo fra suksess i Europa ikke fra eierne og CL er jo den gjeveste cupen klubber i Europa kan vinne og siden de beste lagene satser mye på CL så er det som oftest de som vinner og det er jo derfor jeg også sier at de største lagene som spiller i FA og Ligacupen heller bør la de unge spille der slik at de mindre lagene har en sjans der. Hvis det er noe mer du vil si om akkurat dette kan du bare skrive det fordi denne skulle jo egentlig bare handle om Man City. Vel den gjorde det før det første bildet kom opp.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er litt mykje United-prat her no. Hugs at dette er City-tråden, ikkje ein tråd for samanlikning av lag i PL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ok, nå leste jeg det innlegget og jeg forstår ikke helt hva du vil fram til. Pengene kommer jo fra suksess i Europa, ikke fra eierne. CL er jo den gjeveste cupen klubber i Europa kan vinne, og siden de beste lagene satser mye på CL så er det som oftest de som vinner. Det er jo derfor jeg også sier at de største lagene som spiller i FA-cupen og Carling Cup heller bør la de unge spille der slik at de mindre lagene har en sjanse. Hvis det er noe mer du vil si om akkurat dette kan du bare skrive det, ettersom dette skulle egentlig handle om Man City. Vel, den gjorde det før det første bildet kom opp.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 La oss gå tilbake til City. Pride of Manchester er litt vel langt over streken? Det er faktisk også en myte at de fleste i Manchester er City supportere. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 I dag skal det avgjøres. Det beste hjemmelaget mot det dårligste bortelaget. Alt ligger til rette for at City skal ta gullet, men er det kanskje for perfekt? Vi får svaret om seks timer. Lykke til! Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Lett. Kanskje lillebror manu kan gi litt motstand neste år? Vi får se. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fult fortjent at City står igjen som vinner. 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Fult fortjent at City står igjen som vinner. Utvilsomt. Dette kan ingen si noe på. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det må man si. Morsomste serieavslutningen jeg har sett. Helt utrolig og svært fortjent. At United skulle vunnet ligaen er omtrent like saklig som at Newcastle skulle kommet topp 4. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fult fortjent at City står igjen som vinner. Utvilsomt. Dette kan ingen si noe på. Bare statistikken. 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 FANTASTISK avsluttning. Ligagullet blir blått iallefall, feil nyanse kan man leve med i år. Fullt fortjent Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Fult fortjent at City står igjen som vinner. Utvilsomt. Dette kan ingen si noe på. Bare statistikken. Det er bare å se på tabellen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Lett. Kanskje lillebror manu kan gi litt motstand neste år? Vi får se. Lillebror? Det er 19-3 i ligagull kjære deg.. 4 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Lett. Kanskje lillebror manu kan gi litt motstand neste år? Vi får se. Lillebror? Det er 19-3 i ligagull kjære deg.. Men City vant i år. Det er det som betyr noe nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Må ikke du skifte nick nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gratulerer med ligagullet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gratulerer med ligagullet, koz og klemz fra Arsenal-supporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå