L4ffen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Leter etter en bok som beskriver alt vi vet om den fysiske verden, fra vitenskapelig perspektiv. Den er ganske kort, og er på engelsk. Tror den heter noe lignende som "the book of everything" (ikke akkurat det), men har ikke klart å søke den opp på nettet. Har lyst til å finne den - har hørt gode kritikker av den, og tror den kan være noe for de som interesserer seg i denne delen av forumet. Satser på at det er noen her som skjønner hvilken bok jeg mener... På forhånd takk Endret 6. januar 2012 av Nycolan Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har en her som heter "new theories of everything", av John D. Barrow. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Det er nok den ja, selv om jeg ble en smule usikker på forfatternavnet. Takk for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fant en annen i hylla, som antagelig matcher bedre: A short history of nearly everything, Bill Bryson. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Der tror jeg vi har den ja.. Omslaget som jeg har sett så mer riktig ut også! Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå