Metric Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det jeg lurer på er: Går det an å sette en 30gb hd i en pc som bare takler 10gb. Og bare utnytte 10gb av hd'n ? Jeg får ikke bestilt mindre hd'r enn 20 eller 30 gb :o , og dermed sliter jeg litt... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det skal gå greit. Jeg satt en 80GB i en gammel P3 550. Den taklet bare max 8GB. Laget en systempartisjon på 8GB, som jeg installerte Windows på. Etterpå brukte jeg bare "diskbehandling" i windows XP til å formatere og lage partisjon av resterende plass. Da var det ikke noe problem å lage partisjoner som var større en 8GB. Så det er sikkert bare "boot" partisjonen som ikke kan være større en det hovedkortet støtter. For det er ingen problemer å bruke de andre partisjonene, som er langt større en hovedkortet støtter. De andre ble: D: 19 GB E: 17 GB D: 29 GB Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 ColaB; Helt korrekt ..Kan faktisk hende at du finner bios oppdateringer - men vet ikke om det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå