kiwib0b89 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Heisann, har et lite problem jeg hadde håpet noen kunne hjulpet meg med! Det har seg sånn at når jeg skrur på pc'n min så starter den, men skjermbildet er bare svart. Alt av vifter går også for fullt, dvs CPU vifte, skjermkort vifta, strømforsyninga og den i kabinettet.. Det skjer nada nix, alt står bare å blåser for fullt. Noen datakyndige som har vært borti lignende, eller som har noen ideer om hva da som kan være feil? Har prøvd med annet skjermkort, har også prøvd å resette bios.. Kan skrive hardware info hvis det skulle være nødvendig.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En mulighet er strømforsyning som er gåen på 5V eller 3.3V. Sjekk med multimeter. Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har nøyaktig samme problem.. men ikke multimeter.. Kan det være noe annet? Eller er det bare å bestille ny PSU først som sist? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ikke mulig å si sikkert, er flere muligheter. Men PSU er jo en gjenganger som problemårsak, og er relativt enkelt å sjekke. Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ikke mulig å si sikkert, er flere muligheter. Men PSU er jo en gjenganger som problemårsak, og er relativt enkelt å sjekke. Har målt og fikk 5 og 12 V.... eller er det på "main" kabelen jeg skal måle? Endret 8. januar 2012 av Vennligst Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du finner 3.3V i den store pluggen på HK. http://pinouts.ru/Power/atx_v2_pinout.shtml Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har målt alt; PSU`en ser ut til å være i orden.. Andre forslag til hva det kan være, mottas med takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå