hallerakern Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Heisann Jeg kjøpte copilot live for en stund tilbake, og har prøvd å få TTS (text to speech) til å fungere på norsk, men dette har vist seg å være vanskeligere enn først antatt. Jeg får det til å fungere helt fint på engelsk, men altså ikke på norsk. Følgende fremgangsmåte er presentert i applikasjonen: Velg norsk språk -> hent flere stemmer -> (her ber copilot meg om å laste ned SVOX engine og et språk som tilsvarer det jeg valgte i copilot, altså norsk). Jeg har lastet ned begge, satt SVOX til standard tts motor, og valgt norsk som standard. Alt er installert og satt opp slik det skal være. MEN, i copilot får jeg bare beskjed om at jeg må laste ned SVOX igjen, og tar meg til market linken. Det som skjer om jeg velger engelsk språk i copilot er at jeg får opp at SVOX er installert, og at jeg bare trenger å velge en stemme. Alt fungerer på engelsk språk, men ikke norsk. Beklager om dette ble litt rotete, men sånn ble det Håper noen har tips til hvordan jeg kan få dette til å virke. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fått dette til å fungere? Har samme problemet. Testet med svensk og dansk, fungerer som en drøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå