Terex Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har kjøpt meg en trådløs hp 6510 printer som jeg ikke får til og fungere 100% Je fikk kontakt med printeren etter og ha lagt inn ip adressen til denne, så utskrift fungerer nå. Scanning fungerer ikke, da får jeg opp melding om at den ikke har kontakt med printeren. Når jeg prøver å trykke på Airprint knappen på printer, så får den ikke kontakt med server sier den. Har også prøvd airprint fra ipad og iphone, men dette fungerer heller ikke. Får beskjed om at de ikke finner noe printer. Jeg bruker Mac pc og Ipad/Iphone. Har Altibox nett og bruker den routeren som er innebygd der. Noen ide om hva jeg kan gjøre her? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 last ned de nyeste driverne på nytt fra nettsiden. eventuelt starte hele instalasjonsprossesen på nytt Lenke til kommentar
Terex Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 last ned de nyeste driverne på nytt fra nettsiden. eventuelt starte hele instalasjonsprossesen på nytt Dette er også prøvd uten hell dessverre. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå