ThaHoward Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg og noen venner var på en liten "dannelsestur" i Berlin for snart et år siden faktisk. For å si det sånn, så drakk vi litt av hvert der nede. Uansett vi kom over en type sprit der, en blank sprit med smiley på, og den var i små enhetsflasker. Ingen visste hva det var, verken de jeg dro med, eller de som bodde der. Nordmenn, franskmenn eller tyskere, ingen visste, eller vet hva det er fornoe. Så vet noen hva denne mystiske drikken med smiley merke er for noe? Det er ikke noen ulovlige greier, fikk kjøpt de tpå spätier, og så det på båten mellom tyskland og danmark også i sommerferien. Har prøvd å finne det, men har ikke noe annet enn blank sprit og en smiley å gå etter. Er bare rett og slett nysjerrig Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 noe sånnt ? Ja var noe sånt Bare at det var en liten enhetsflaske(på størrelse med en shot og litt til) og flasken var firkantet og gjennomsiktig samtidig som at smileyen smilte Hadde bare vært morsomt å finnet ut hva det faktisk er Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Jaja, fant ut at den het Feigling(en av de jeg reiste med sa det), virker som at logoen var litt anderledes enn jeg "husker", lurer på hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå