Slipstream Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Jeg kjøper hodetelefoner og to uke senere er de ødelagte. Ledningspluggen er bøyd over fordi du satte deg på kne og musikkspilleren lå i lomma, de ble et lite rykk i ledningen fordi du hang deg opp i dørhåndtaket, eller whatever. Du kjenner sikkert grunnene selv. På grunn av dette kjøper jeg ikke hodetelefoner til mer enn sånn 3–400 kroner. Men nå synes jeg det er blitt for dyrt å kjøpe dette hver uke. Hva hodetelefoner tåler å eksistere i samme univers som oss mennesker? Lydmessig så går det mest i podkast (tale) og av og til litt musikk. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg like godt AKG K450 til portabel bruk. Der har du mulighet til å skifte ut kabel dersom du skulle være så uheldig å ryke kabelen. I tillegg kommer de et ganske handy etui/boks. Ganske så grei lyd for pengene. DEt følger med 2 stk kabler, og nye kabler kan enkelt kjøpes fra ebay til en rimelig penge. Endret 7. januar 2012 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå