Patrick123 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ingenting hadde vært bedre for meg enn om TV2 hadde begynt å sende F1 på nytt... Synes å huske at da Viasat4 tok over skulle de på død og liv sende det direkte, noe som førte til at selve løpet enkelte ganger ble vist 5 om morgenen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Direkte er direkte. Hva er galt med å sende det på morgenen direkte? Jeg sto opp halv 7 i mårest for å få sett det direkte, selv om det gikk i reprise midt på dagen. Husker også Nagano OL, da jeg sto opp 4-5 på natten for å få med meg skiskyting/langrenn bla. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Spoilers etter at det har blitt sendt live? Ja, my bad. Var bare litt hyper over å begynne en ny sesong... Og, etter å ha sett utallige timer med Formel 1 fra Sky Sports F1 HD, kan jeg si at det holder nesten samme nivå som BBC. Ikke helt, men nesten. Bra løp, og jeg gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Og, etter å ha sett utallige timer med Formel 1 fra Sky Sports F1 HD, kan jeg si at det holder nesten samme nivå som BBC. Ikke helt, men nesten. Da var jeg ferdig med 6 timer og 45 minutter F1 fra Sky Sports. (Lørdag og søndag sammenhengende) McLaren! Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Lurer på om Redbull, og/eller Mercedes Finner ut av ting (kanskje dem er Mye bedre på en "Slower Track" ) til neste løp ? Hadde vært Utrolig morro om MSC kommer seg på pallen ett par ganger i år Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Føler med på F1 for første gang i år, veldig spennende! Sky Sport sendingene virker veldig bra, men har ikke sett noen andre, så har ingen sammenligning. Håper Raikkonen vinner litt i år da Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Endelig fått sett løpet, vansklig å holde seg unna twitter og facebook så lenge Må si Sky trioen ikke nådde helt opp til gutta i BBC, men fortsatt veldig bra Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bare ett par dager til neste løpshelg ! Synd det er meldt sånn drittvær :s Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er jo vært meldt sånn vær i Malaysia i nesten alle år. Det er sånn ca. 50/50 sjans for regn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har ingenting i mot regn. Blir alltid mye spenning, og alt blir uforutsigbart! Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Problemet kan være røde flagg og utsettelser.... Men litt regn er morro, det er mye regn som er problematisk ! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Mye regn er heller ikke problematisk, bare det er det hele helgen. Så de faktisk klarer å sette opp bilene for regn Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Problemet kan være røde flagg og utsettelser.... Men litt regn er morro, det er mye regn som er problematisk ! Røde flagg og utsettelser gjør jo ikke noe? Da får man jo masse interessant prat fra både programledere og teampersonell. Det er også morsomt å få med seg når lagene lager båter og har konkurranser i vannstrømmen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Og, etter å ha sett utallige timer med Formel 1 fra Sky Sports F1 HD, kan jeg si at det holder nesten samme nivå som BBC. Ikke helt, men nesten. Stod også opp hele helgen og fikk med meg alle sendingene. Selv syntes jeg at Sky Sports leverer bedre enn BBC når det gjelder kommenteringen, klipping og lyd. På andre punkter var de dårligere, for eksempel var det litt irriterende med de reklamene for Sky online og on the move eller hva det het og BBC var kanskje flinkere til å få intervjuer. (Selv om jeg heller ikke tror Alonso hadde sagt all verdens etter flausen i Q3). Hvordan er reglene hvis det er tungt regn ved starten? Safety car start, eller er det grid start uansett? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ingen regler på det. Safety Car brukes om de mener det er for farlig å ha stående start. Derimot, er det løpsstart bak safety car (eller SC er ute p.g.a mye regn). Så skal man ha på full wets. Ang rødflagg, så får vi aldri en Canada situasjon igjen. Nye regler på plass, og total løpsvarighet, inkl. rødflagg kan nå ikke overskride en bestemt tid (tror det er 4 timer). Videre så kjøres Malaysia GP så marginalt på tid. At ett rødflagg fort kan føre til at det blir for mørkt før målgang. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Haha, noen som vet hvilket nettverk som står bak dette mesterverket av en intro? http://youtu.be/89xBu_u7SVU Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Den var fantastisk dårlig. Hahaha. Tror det er Speed Channel Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det kan uansett vare i 4 timer. Normalt sett er et løp rundt to timer, hvis det ikke skjer noe uventet. Så, det KAN ende opp med et nytt Canada. I 2011 tok det løpet 4 timer og 4 minutter. Det vil si at om det skulle skje tilsvarende igjen, ville løpet blitt stoppet ~3 runder før slutt. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Men teoretisk sett, slik reglene var i fjor, kunne løpene vare i 8 timer. Var greit med en sånn regel først som sist. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ser fram mot et regnløp, ser på f1.com siden at det er storm, men yr.no melder lite vindt og regn. Endret 21. mars 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå