JohndoeMAKT Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Yes, yes, yes, yes. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) EDIT: Hmm, moderatorkreftene mine fungerer ikke i dag. Denne posten var en dobbelpost og skulle egentlig slettes. Endret 10. november 2012 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Ser ut som det blir 3 på rad for Vettel nå, hadde håpet litt på Alonso skulle få seieren sin i Ferrari men... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det skal Viasat4 har, de vet å gi seerne en god seeropplevelse: Løpet i morgen går kun i redigert opptak og det sendes klokken 01.35 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Viasat 4 sender kun redigerte opptak, og en sånn 3-5 timer etter målgang. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Dårlig service læll. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 BBC starter ikke sendingen før 23.30 i morgen. Litt seint. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Dårlig service læll. Ehh. Nei. Vær glad de faktisk sender noe på gratiskanal. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jammen glad jeg har Viasat Motor og kan se direkte Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Haha, rimelig sleipt av Ferrari å bytte girkassa til Massa for å få Alonso på riktig side av griden Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 For de som ikke har Viasat Motor, etc. som sender direkte: http://stream.speedtv.com/mercedes Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jævla stilig bilde når de filmer bortover mål-langsiden. Den bakken opp mot sving 1 ser nesten ut som Inception. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Litt stilig video Kan ikke huske å ha sett den her før, men Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Spennende løp i Texas og det er fortsatt kamp om VM tittelen, noe som er fantastisk for oss som ser på Men jeg syns de at de bør kjøre på med litt mykere blanding i dekkene. Medium og soft hadde vært bra for dette løpet? Nå er det kanskje ikke så enkelt når banen er helt ny og forutse slike ting, likte også forskjellen mellom dekkene bedre i fjor. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Synes det var genialt med "for harde dekk" på denne banen jeg. SKal være litt forskjeller fra løp til løp. Sånn som det var før i tiden. Alt er så sterilt og likt nå. F1, LMS og rally. (Mener ikke at F1, LMS og Rally er likt. Men innenfor hver gren, så er løpene/rallyene veldig like, i motsetning til før) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Er det bare jeg som vil ha fritt valg av dekktype, slik at teamene selv må bestemme om de vil ha myke dekk og mange stopp eller harde dekk og få stopp? Innbakt i den idéen ligger også at man ikke blir pålagt å bruke flere dekktyper under løpet. Endret 21. november 2012 av Llandari Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det bare jeg som vil ha fritt valg av dekktype, slik at teamene selv må bestemme om de vil ha myke dekk og mange stopp eller harde dekk og få stopp? Innbakt i den idéen ligger også at man ikke blir pålagt å bruke flere dekktyper under løpet. Nei, det er du nok ikke. Men det blir en vesentlig merkostnad. Noe man ikke er interessert i. Vi er allerede på god veg ned mot 11 lag. Samtidig som Marussia har en gjeld på opp mot 75mill USD. Force India har sine økonomiske problemer. Sauber er delvis avhengig av Telmex. Høyere utgifter er ikke det som F1 trenger pr. dags dato dessverre. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Burn skal sponse Lotus. Snart ingen energidrikker igjen som jeg kan drikke uten å føle meg utro mot McLaren, hehe. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Battery? Lamborghini(har riktignok kun sett en gang), Mad Croc (Student-red bull), Pure Rush. Joda, finnes nok å ta av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå