Joachim Vadseth Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Haha! Så faktisk det klippet i går Steike med problemer han hadde det løpet! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ferraris bil for 2013 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Nå snakker vi. Sexy! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Stilig! Får håpe det ikke ligger noen ekstra atomer oppå veien ellers går den frontvingen til faens. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Joachim, husker du nevnte dette med "takler ikke dårlig kvalitet". Gjett alderen på spillet Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hmm jeg ser lyskastere ved siden av banen og det som ser ut som Pirelli-dekk + den stygge nesa på Toro Rosso'n, så 2012? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Neida, modding til Grand Prix 4, som har 10 års jubileum i år Finnes mye bra mods til gode spill Så, man skulle ikke trenge å holde seg på det nyeste hele tiden Og neida, er ikke stygt ment til deg ;P Jeg kjenner igjen følelsen xP Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 WOW! GUYS! Sjekk ut siste screenshots fra latest build til pCARS! Seems real, dosen't it!? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ja, men noen av de ser overdone ut. Oh well, jeg spiller fortsatt RBR, GTL og savner GPL, så jeg bryr meg jo katta om grafikk Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Hehe, artig resultat i toppen, 2x RBR, 2x McLaren og 2x Ferrari Virker som Vettel har stø kurs mot nummer 3 på rad nå Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg tror McLaren vil være raskere i løpet i morgen. Særlig Hamilton har sagt bilen oppfører seg veldig bra når den er tung med drivstoff. I tillegg har McLaren de raskeste pitstoppene om dagen. Så om ikke Vettel kommer seg unna DRS-sekundet innen de første 3 løpene, tror jeg Jenson og Lewis har god sjans. Skal heller ikke kimse av Alonso sine starter i år. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Isdal og Schie er så utrolig tette i skallen! De forstår ikke noe så utrolig enkelt som at avstanden mellom to biler vil øke når hastigheten øker. Så når en bil ligger ett sekund foran bilen bak, og de slynger seg gjennom noen krappe svinger, da vil avstanden mellom dem være liten. Når de kommer ut på en langstrekke og kan gi full gass, da vil selvfølgelig avstanden mellom dem bli større, selv om den tidsmessig fortsatt kun er ett sekund. Men Knoll & Tott i kommentatorboksen til Viasat sier gang på fuckings gang at bilen foran fikk en mye bedre utgang i svingen før langstrekken. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Argh, fikk spoilet løpet pga Dagbladet idag... GLemmer alltid å ikke lese nettaviser på søndag! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Skal se sammendraget på BBC senere i ettermiddag. Det er heldigvis ennå tett mellom Vettel og Alonso. Synd de ikke kan skippe Abu Dhabi og gå rett til Austin. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 ..og det blir inget GP i New Jersey neste år! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Imponerende pit stop av McLaren må jeg si, bytte dekk og ratt på 3,3 sekund. http://youtu.be/6gL1U_K5atI Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ganske så heftig ja. Jeg la faktisk ikke merke til det før jeg så det på reprisen etterpå Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 RedBull hadde vell et stopp på 2,8 eller noe i går? Dog byttet de ikke ratt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hadde ikke både Ferrari og RB en 2.6 også? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor kan ikke verkstedet her skifte om til vinterdekk like fort Vinteren er jo nesten forbi før de ferdige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå