Joachim Vadseth Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Når sendingene går til bedre tider på døgnet ser jeg det her Er så lett å sovne i godstolen på disse tider av døgnet så da ser jeg det heller på PC-en med min mindre komfortable stol Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Pene B&W det der Mercedes fikk €10,000 for unsafe release av Schumacher (Hamilton involvert). Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Når sendingene går til bedre tider på døgnet ser jeg det her Er så lett å sovne i godstolen på disse tider av døgnet så da ser jeg det heller på PC-en med min mindre komfortable stol Me want! Jeg gir deg to pakker rosiner og en sjettedels seixpack for hele greia! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det må være store pakker rosiner! For å oppsummere da: Front: Bowers & Wilkins CM1 i Maple-finnish Center: Bowers & Wilkins CMC i Maple-finnish Bak: Bowers & Wilkins M-1 i sort finnish Sub: XTZ 10" 400W RMS TV: Samsung UE46B7070 tror jeg, 2010-modell Forsterker: Denon AVR-2808 Bluray: Denon DB-2500T NAS med 6x2TB i RAID5 Apple TV Xbox 360 Elite, har PS3 også Skulle hatt en ny forsterker for å få flere HDMI-er, har kun to på denne. Så det var den lærlinglønna, i sin tid! Blir spennende i morgen å se om Fernando greier å ta Vettel! Fikk akkurat en forespørsel på om jeg kunne sitte barnevakt to uker frem i tid, men da er det jo INDIAN GRAN PRIX..! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg er ganske fornøyd med oppsettet mitt. Jeg har tre 24-tommere og ser F1 via dekningen til Viaplay. Venstre skjerm viser Pitlane-dekningen, skjermen i midten viser selve løpet og på den til høyre ser jeg live timing og kommentarer fra BBC. Det eneste minuset - som også er et veldig stort minus - er at sendingen på Viaplay ligger ca 35-40 sekunder bak TV-sendingen. Problemet er at det blir så stor tidsforskjell mellom løpet og live timing. Skulle ønske jeg kunne lagt inn en forsinkelse på sistnevnte, så hadde det vært bortimot perfekt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Heh, dere er så proffe Ser alt på 24" skjerm jeg. Har en 32 tommer koblet til, men gidder aldri føre noe over på den skjermen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva er det du ser på da, Nascar? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Det også! ;P Alle de tre store seriene, pluss K&N West Pro Series for å få med meg fremgangen til Dylan Kwasniewski Også F1, Gp2, Gp3, F.Ren 3.5, BTCC(Med alle supportserier), WTCC, V8 SuperCars og evt. andre ting som skulle ha interessante førere (les: annet som Jacques Villeneuve kjører) Endret 13. oktober 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Skulle egentli sett mer motorsport ja :/ B/WTCC, MotoGP kanskje. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har ikke fulgt WTCC siden 2010 da Andy Priaulx og BMW var med. Nå er det jo størst spenning knyttet til om noen andre enn Chevrolet kan komme på pallen. BTCC kunne kanskje vært interessant, men hvor sendes dette? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Sikkert på en britisk TV-kanal Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 ITV sender hele BTCC helgene, alle supportserier, og BTCC. Er vel totalt en 10-11 løp på en Søndag. Sjeniale saker Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Synes det burde vært pålagt at supportløpene til for eksempel F1 ble sendt på samme kanal-ish som F1. Feks GP2 og Porsche er det vell? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tja, i helga er det jo noe TCC-ish som er supportserie. I Europa er det vel Supercup, GP2 og GP3. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er skuffet over Gulbrandsen og Schie som mener at Kobayashi ikke burde fått straff. De sier han ikke hadde noen sted å gjøre av seg. Akkurat som om det er en menneskerett å kunne kjøre forbi når som helst uansett. Det var for trangt så da skulle han ha gjort det eneste fornuftige, nemlig å bremse tidligere for å unngå sammenstøt. Men neida, han måtte bare presse seg inn og ødelegge løpet til to andre, samt seg selv. Vel fortjent straff. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ahhh forbanna Synest Vettel godt kunne slitt skikkelig med understyring la oss si de 10 siste rundene Jaja, gratulerer til Red Bull Racing med p1 Sebastian Vettel og p2 Mark Webber. Tipper de tar WCC i år også. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 føkk - sørfa innom Dagbladet, og jammen meg lå ikke resultatene ganske høyt oppe. Og jeg som ikke har sett løpet enda. Jeg lærer aldri... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Samme her, holder meg alltid unna nettaviser før jeg har sett løpet Joachim: Dersom rosiner ikke er nok for "settet" ditt, hva skal du ha for katten jeg ser i den ene stolen? Endret 14. oktober 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Den skal du få gratis! Røyter som bare hjuling. Haddet det ikke vært for henne hadde vi sluppet å støvsuge 13 år er hun. Hu ligger i den stolen, ikke pokker om hu ligger i den andre stolen. Ellers ligger hu bak stolen eller på PC-pulten min.. Tror hun begynner å se dårlig - bommer stadig vekk når hu skal hoppe opp på ting. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Fett når en Kamikaze-Kamui ødelegger løpet i første nedbremsingssone. Ødela dagen for meg hvertfall. FML Nå er vel McLaren ute av constructors også tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå