Sveern Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Ikke noe nebb på McLaren'n Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ikke like synelig, men har noe nesten tilsvarende ser det ut som Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mclaren så jo heftig ut, synd det var såpass små bilder. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Kommer sikkert noen skikkelige bilder iløpet av dagen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Står mye her, og i tillegg bra bilder; http://www.formula1.com/news/headlines/2012/2/12967.html Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har troa på Button i år. For en bil! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lurer selv fælt på hvordan det vil gå med Red Bull nå som denne eksos-funksjonen er borte. Håper på at Ferrari tar noen seiere i år, og at det ikke blir ren Vettel-overkjøring nok en gang. Har spoilerne bak blitt senket på McLaren bilen? Noen regel for dette i år? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Tja, nå er det jo en helt ny sesong, men Silverstone 2011 ble kjørt med regler som er de nærmeste 2012 reglene Noe som lover godt om man ser på Williams! Forresten ingen overraskelse at McLaren ikke har ett nebb. 2011 nesen deres var jo nesten innenfor 2012 reglene. Endret 1. februar 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Kan da umulig være spesielt bra aerodynamisk de nesene der? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tror faktisk Force India har oppgradert utsenet:P Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor er de nødt til å designe nesen slik? Kan umulig være den mest optimale formen mtp. aeorodynamikk? Er det FIA som tvinger dem? Og hvorfor er ikke McLarens sånn? Ferraris launch ble avlyst pga. snø, kjipt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 De er ikke nødt, men nesen skal være lavere enn i fjor, for å hindre de i å klatre på hverandre så lett. McLaren valgte å fortsette med en lav nese. Jeg sier fortsette, fordi deres nese i 2011 var nesten innenfor årets regler. Dermed har de optimalisert denne type nese. Derimot, så har de andre lagene forsøkt å ha så høy nese som mulig. Disse vil mest sannsynlig velge en nese som "faller" ned for å ha en så høy front som mulig. Dette er for å få mest mulig luft under bilen, og dermed kjøre luften igjennom kanaler til diffuserene og dermed få marktrykk på den måten. De aller fleste som hadde høy nese i fjor, mener at de taper mindre på å gjøre det på denne måten, enn ved å bruke en "McLaren" nese og dermed optimalisere aerodynamikken over bilen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Takk for forklaring Nå har Ferrari endelig fått bilen ut av snøstormen Top Gears sak Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Slenge ut et bilde av Lotus og, gått for nebbet de også desverre. Ser ut som det nesten bare er McLaren som hadde lav nok nese fra før til at de kunne senke den ned uten for omfattende forandringer. Blir spennende med Red Bull lanseringen imorgen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Sauber dagens første bil: RB8 kommer klokka 14:00, og Toro Rosso 17:30 Endret 6. februar 2012 av Sveern Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Blir spennende å se om Adrian Newey går for "nebb" i år han også. Selv tviler jeg på det, men blir spennende å se nå kl. 14! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Likte faktisk humpen på Lotus Renaulten Ikke særlig fan av hva Sauber og Ferrari har gjort derimot. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Frontspoileren på Lotusen ser ganske utsatt ut for kontakt, med aerodynamiske elementer på kantene. På Sauberen er det mer solide vegger yttterst, samme gjelder Ferrari og de andre bilene vi har sett. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Blir spennende å se om Adrian Newey går for "nebb" i år han også. Selv tviler jeg på det, men blir spennende å se nå kl. 14! Det er mer å tjene på å holde luften på gulvet, enn over. Newey har ikke McLaren-stil. Jeg kommer til å se ut som idiot om jeg tar feil nå! EDIT: Spess når jeg postet leet-time lokal PC-tid! Endret 6. februar 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå