Dassen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Du installerer et program, kjører det og vips så kan du bruke BBC iPlayer. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hamilton ute med girboksproblemer... Håper bare Button kan legge litt press på Vettel nå Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Godt han fikk seg en nedtur Go Vettel! Endelig et løp som var verdt å se, med mye action og forbikjøringer utenfor DRS sonen as it should be! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det var underholdende race i dag. Mange situasjoner dukket opp pga. forskjellig strategi, uhell og safetycar. Neste racer er vel på Suzuka om jeg husker riktig, det er ihvertfall en av mine favorittbaner. Nå skal jeg spille litt F1 2012 på xbox Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Suzuka er neste ja, blir kos! Har du prøvd Austin på F1 2012? Jeg må si den banen er utrolig morsom å kjøre. Raske svinger, mange nedbremsingssoner og ikke minst høye hastigheter. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ja, den virker utrolig spennende. Var mye lengre enn jeg trodde først, og ganske heftig med den oppoverbakken i starten. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Oppoverbakken som vil gi en kortere bremsesone og mindre forbikjøringsmuligheter IRL (i det minste i teorien). Artig bane, med codemasters må alltid f'e opp noe i alle spill -.- Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 F1 kommer fra torrent. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/8115294/McLaren-confirm-Hamilton-departure?dcmp=Facebook_HamiltonDeparture Hamilton går til Mercedes neste år, og Perez skal ta over for Hamilton. Ser ut som det er over og ut for Schumacher da. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Håper Mercedesen er like dårlig til neste år som det den har vært i år Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det resulterer forhåpentligvis til at Sky1's sending ikke blir like mye «The Lewis Hamilton show». 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvem går til Ferrari da? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hadde vært kult med Vettel i en konkurransedyktig ferrari.. Evt Schumi, men det tviler jeg på kommer til å skje Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Håper aldri det skjer Nå har det seg slik at Alonson er number 1 driver uansett. Kunnet tenkt meg å se Kobayashi i Ferrari setet, men syns formen/kjøringen hans har vært litt sviktende i år. Ett annet godt alternativ er vel Di Resta... Noen her som har "inside information" ? Endret 28. september 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Merkelige greier. Di Resta er vel oppfostret av Mercedes, og Perez av Ferrari. Det mest naturlige (kanskje bare for meg) ville vært å gi Di Resta setet til Schumi (eller Hamilton) og sendt Perez til Ferrari. Jaja, det gjør ikke så mye - gleder meg til å se Hamilton knuse Rosberg og Perez prøve å imponere i McLaren. Also, hvis Luca ikke synes Perez er moden nok for Ferrari, kan jeg aldri tenke meg at de har lyst å erstatte Massa med Kobayashi. PS: Jeg er Button-fan, men er overbevist om at Hamilton er raskere enn Rosberg. Endret 28. september 2012 av johanf Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ja, var overraskende for meg at Perez gikk til Mclaren. Det med Kobayashi var ønsketenkning fra min side Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Håper aldri det skjer Nå har det seg slik at Alonson er number 1 driver uansett. Kunnet tenkt meg å se Kobayashi i Ferrari setet, men syns formen/kjøringen hans har vært litt sviktende i år. Ett annet godt alternativ er vel Di Resta... Noen her som har "inside information" ? Det regnet jeg ikke med noen her håpet heller, for alle dere her inne er jo hamilton fans akkurat som kommentatorene på bbc... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Jeg er ikke Hamilton fan? Jeg har vært Ferrari fan siden starten på 90-tallet... Endret 28. september 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Wow.. Er imponert. De fleste virker som hamilton fanboys her.... Man er vel rasist hvis man vil at noen andre skal vinne virker det som.. VG skriver jo kun om hamilton feks -.- Dukker aldri opp på forsiden hvis vettel gjør noe gøy Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Vg skriver kun om fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå