deaktivert443556 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/18383559 I fjor ble Vettel jaktet ned og forbikjørt av Button på de siste rundene, nå er det Hamilton sin tur. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 JA! Endelig! Fantastisk strategi fra McLaren og Hamilton gjorde jobben, herlig! Nå gjelder det å få Button "up to speed" så han kan røve noen poeng fra resten av feltet. Lover godt for Hamilton nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvor er dislike knappen ? Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Skal liksom FIA ikke straffe Red Bull teamet for de ulovlige delene de finner hele tiden nå? Husker BMW fikk smake når de jukset. Nå har vel Red Bull mer penger. Red Bull Racing were forced to make further changes to their car in the build-up to the final practice session for Sunday's Canadian Grand Prix. Following the controversy at the previous race in Monaco where the floor of the Red Bull car was judged to be illegal, world motorsport's governing body the FIA have ruled that the front wheel hub did not comply with Formula 1 regulations despite the design having been on the car since the start of the season. Endret 10. juni 2012 av 3Maldini Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal liksom FIA ikke straffe Red Bull teamet for de ulovlige delene de finner hele tiden nå? Husker BMW fikk smake når de jukset. Nå har vel Red Bull mer penger. Red Bull Racing were forced to make further changes to their car in the build-up to the final practice session for Sunday's Canadian Grand Prix. Following the controversy at the previous race in Monaco where the floor of the Red Bull car was judged to be illegal, world motorsport's governing body the FIA have ruled that the front wheel hub did not comply with Formula 1 regulations despite the design having been on the car since the start of the season. Dette var jo ikke juks Hadde dem gjort det ETTER at dem fikk beskjed om at det ikke var lov, ville det vært juks. Jeg syntes heller det er dårlig gjort at dem skal gjøre det ulovlig etter at noen har begynt å bruke det Utrolig synd for MSC IGJEN stakkar gamle mann ! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Æsj, litt av et sjansespill for Alonso og Ferrari, utrolig synd. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal liksom FIA ikke straffe Red Bull teamet for de ulovlige delene de finner hele tiden nå? Husker BMW fikk smake når de jukset. Nå har vel Red Bull mer penger. Red Bull Racing were forced to make further changes to their car in the build-up to the final practice session for Sunday's Canadian Grand Prix. Following the controversy at the previous race in Monaco where the floor of the Red Bull car was judged to be illegal, world motorsport's governing body the FIA have ruled that the front wheel hub did not comply with Formula 1 regulations despite the design having been on the car since the start of the season. Dette var jo ikke juks Hadde dem gjort det ETTER at dem fikk beskjed om at det ikke var lov, ville det vært juks. Jeg syntes heller det er dårlig gjort at dem skal gjøre det ulovlig etter at noen har begynt å bruke det Utrolig synd for MSC IGJEN stakkar gamle mann ! DRS driten har ødelagt hele sporten.. Hvorfor skal den bak få enda mer fordel? Nå kan jo hvemsomhelst kjøre forbi bare de er nærme nok, før var det action involvert, for da måtte de forbi vha innbremsing og kunne se førerfeil og smette inn i ledige lluker i innersvingen.. Er vel ikke lenge til så sitter de å spiller playstation mot hverandre i stedet for å kjøre bilene.. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ser noen er uenige, men personlig synes jeg dette var et meget spennende løp. Red Bull og Ferrari sjanset og trynet på strategi og Hamilton tok en velfortjent seier. Jeg leker med tanken på å ta turen til Budapest for løpet der, noen som har erfaring fra F1 events? Hva er egentlig forskjellen på Gold, Silver og general access? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt på et Silver pass, men ser at Gold ikke er så veldig mye dyrere, og hva får man egentlig ut av et general access pass? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Gold er awesome, da har du tak og fast plass, silver er fast plass uten tak, og general er som gratishaugen bare at du betaler for det. Gå for gold, da har du tak hvis det skulle begynne å regne. Suger balls å sitte på en tribune i regn. General access da kan du gå rundt på de forskjellige gresshaugene å se, men du er jo ikke garantert en god plass. De beste plassene er det satt opp tribuner på. Jeg var på Spa Francorchamps, da hadde vi Gold billett på GP2 Grandstanden, kunne se eau rouge som er noe av det mest spektakulære jeg har sett i mitt liv. Sinnsyk sving etterfulgt av en enda mer sinnsykt bratt bakke. Kan anbefale deg å overnatte på en av formel 1 campene. Du får ikke sove stort, men er et liv og en stemning der du ikke kommer til å oppleve en annen plass. Det er HELT sinnsykt. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Har vært en super sesong hittil. Le Mans neste helg. Skulle ønske at eks. BBC kunne ha sendt derfra. Kommentatorene på Eurosport er helt håpløse. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det er trist hvor mye dårligere SkySportF1-sendingen er enn BBCs. Mye oppramsing av informasjon og raske samtaler med dårlige spørsmål og ellers lite og dårlig eksperttolkning av løpet. Martin Brudle er selvsagt ekstremt dyktig som pit/grid intervjuer, men det er ikke nok. Og det at Sky har prøvd å gjøre halve sendingen om til en reklame for deres iPad-applikasjon hjelper heller ikke, mer klønete bruk av teknologi du knapt har sett siden NRKs Spider. Ellers, go McLaren. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Lær deg tysk og se på RTL. De kara kan sakene sine. Go Vettel! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 eneste man mangler i F1 nå er mer forbikjøringer, 7løp, 7forskjellig vinnere, det er RÅTT. F1 styret har tydelig gjort noe riktig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ærlige skikkelige forbikjøringer, ja. Ikke fordi de jukser vha DRS.. Blir for teit Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ærlige skikkelige forbikjøringer, ja. Ikke fordi de jukser vha DRS.. Blir for teit var det jeg mente, tenkte ikke på skrive det da jeg regnet med folk skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da er vi enige.. Blir jo nesten som NOS Jeg kjører gokart og her skiller vi folk frahverandre fordi noen kan kjøre forbi mens andre ikke er like gode, ikke fordi man har en fordel på sletta hvis man ligger bak. Eneste fordelen de hadde før i tiden var jo drafting.. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da er vi enige.. Blir jo nesten som NOS Jeg kjører gokart og her skiller vi folk frahverandre fordi noen kan kjøre forbi mens andre ikke er like gode, ikke fordi man har en fordel på sletta hvis man ligger bak. Eneste fordelen de hadde før i tiden var jo drafting.. gokart er ekstremt morsomt se på pga hvor jevnt utstyret er og ikke minst utrolig moro kjøre selv når man har mulighet er vel nesten ingen i F1 som ikke kommer ifra gokart ? får håpe noen Norske kommer opp snart, er jo nesten flaut være Nordmann hvis man er motorsport fanatiker.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Pål Varhaug gjør det bra i autogp nå. Han har jeg kjørt med Er spesielt å ligge frontfanger i bakfanger oppi 110 kmt inn mot svinger Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så og si samtlige F1-førere har erfaring fra karting. Blir som de beste fotballspillerne - De har holdt på siden de var en 4-5 år gamle, og ble dermed talenter. Litt flaks og at du er et naturtalent er jo åpenbart. Senna drev med karting. Han kom jo også fra en rik familie, så han hadde vel også en karting-bane i hagen om jeg ikke tar feil. Schumacher drev med karting, osv, osv. Karting er kjempemorro! Har selv prøvd en 125cc med manuelt gir. Tror jeg må lete lenge for å finne noe som gir samme moroa Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Takker for input angående billetter, TMK9C. Tak hadde jeg overhodet ikke tatt med i betraktning. Nå er riktignok regn som regel ikke et problem i Budapest men Gold tribunene er jo også mer attraktivt plassert, så når man først slenger flere høvdinger i bordet for en tur så er det lille mellomlegget fra silver opp til gold verdt det. Jeg har bestemt meg og har i dag booket ferie, weekend gold pass, hotell og fly, og ser nå frem til mitt første F1 løp "in the flesh" med begeistring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå