Stoddart Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nope. SkyNews sender litt reportasjer vil jeg tro. Men ellers sendes det ikke. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 McLaren ser ut til å være det eneste teamet som kun stiller med testførere. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Spennende kvalifisering i dag. Veldig skuffet av min mann Jenson, men Hamilton ordnet biffen og sikret seg pole. Har stor tro på at Jenson kan kjøre seg opp til top 5 i morgen, men det blir tøft. Maldonado imponerer stort med sin andre plass og det samme gjør Alonso. Blir spennende løp i morgen! Utrolig mange sterke navn i top 12. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Lewis Hamilton loses Spanish pole because of rules on fuel Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Faen, dette fryktet jeg umiddelbart da Hamilton stoppet på banen. Da gikk tankene til Tyrkia 2010, hvor Hamilton tok pole, men fikk beskjed om å stoppe bilen for å ha nok bensin til kontrollen. Etter dette innførte FIA umiddelbart en regel om at bilen må kjøres for egen maskin tilbake til Pit-området. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Dette var synd for Lewis Men men, regler er regler... Når han da skal presse bensinmengden ned så langt må han regne med at det går galt noen ganger... Det andre som ikke var helt bra med dagens kval, er dette med DEKK Det er BRA at det blir mye forskjellig kjøring (I Løpet) pga dårlige dekk med mye forskjell (Hard vs. Soft) Men ikke i kval.. Ble mye rar og kjedelig kjøring i q3. Syntes dem skulle hatt 2-3 sett soft som BARE var til Kval... Eller en regel om at man ikke får kjøre soft i Q1 (Kanskje Q2 også). Men men, Løpet blir nok veldig Morro Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 OMFG... Dette ødela kvelden. Uansett, syntes det var interessant å høre Sky-sports ekspertenes tanker om å innføre poeng i kvalifiseringsrundene. Det hadde nok gjort det litt mer spennende, mtp. at lagene kanskje ville ofret litt mer dekk og fartstid på banen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 McLaren har brukt opp tabbekvoten for i år... Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 HRT og Marussia bør ikke få delta altså. Steike for noen idioter. Ødelegger for alle andre. Når du har en bil som er seks sekunder tregere, altså over 107%, som også er en regel, så bør du ikke få kjøre. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Spanish Grand Prix: Williams crew injured in pit fire Brann hos Williams etter løpet. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 HRT og Marussia bør ikke få delta altså. Steike for noen idioter. Ødelegger for alle andre. Når du har en bil som er seks sekunder tregere, altså over 107%, som også er en regel, så bør du ikke få kjøre. Ja, Karthikeyan (HRT) hadde faktisk en dårligere kvalifiseringstid enn de fem beste GP2-førerne. Schumacher burde definitivt legge opp etter denne sesongen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Historisk sett så er ikke 6 sekunder bak de raskeste videre mye i F1. Det er en kunst å kunne navigere seg i mellom backmarkers utenom å tape mer enn andre. Den kunsten er nesten fjernet fra F1. At GP2 er så nærme F1, er faktisk ett svakhetstegn for F1. 107%-regelen er en veiledende regel. Den sier at om man er bak denne, så må man til juryen, og hvis man legger frem gode nok argumenter, så får man kjøre (i dette tilfellet, at karthykeian var innenfor kvalens 107% på FP3). Ellers en herlig dag, frem til 17:00-ish, synd at Williams lar Bottas kjøre så sinnsykt mye egentlig. 31 personer ble behandlet på banens medical centre. 7 fraktet til sykehus, 1 eller 2 med luftambulanse. Endret 14. mai 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ufattelig morro med Williamsseier, så utrolig synd med brannen. Hadde heller sett Bruno Senna enn Pastor Maldonado øverst, men men. Nå har vi vel 5 forskjellige vinnere hittil i år, litt av en sesong. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Akkurat som i 1983 5 forskjellige vinnere for 5 forskjellige team i løpet av de 5 første løpene Lenke til kommentar
Timster Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Sittet å sett på søndagens løp i dag og jeg må si at nå fatter jeg hva dere mener med at de utenlandske kommentatorene er mye mer engasjerende å høre på. De snakker faktisk om bittelitt annet enn hvilken fører kameraet viser og at de ligger "helt oppi girkassa" på den foran:P Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvorfor husker jeg ALDRI navnet på den kommentatoren som har kommentert F1 så lenge jeg kan huske?! Har faktisk gode minner av den stemmen der Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Murray Walker du tenker på Patrick? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ja! Lett å glemme det navnet, syns jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå