jvc1986 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Forvinter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Også byttet ut veien. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Liker stemningen, men får ikke helt grep om komposisjonen da veien tar en retning som leder vekk fra de andlige severdige elementene i bildet og dermed blir man itt vinglete i blikket og får ikke noen helhetlig opplevelse av bildet... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg syns også veien ødelegger noe av helhetsinntrykket. Ikke lett å klone eller kutte vekk veien heller. Jeg liker de tre trærne ( ikke det halve til venstre), men det er viktig for komposisjonen at det er noe mer luft til høyre.Kanskje gått litt nærmere eller litt til venstre. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes derimot komposisjonen var kjempefin!, men kunne tenkt meg litt mer kontrast. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Syns dette er på vei til å være et flott bilde, spesielt er tåken godt fanget, men desverre syns jeg det er flere mangler, spesielt mtp konposisjon. Syns ikke linjene på bildet som dannes av veien og den lyse enga står i stil til hverandre. Den lyse enga leder ikke inn i bildet, men vekk fra den. Kunne også med fordel ha vært skarpere, spes trærne, og bedre kontrast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg