Gå til innhold

Er Ivar Kristianslund god i hodet?

32 stemmer

1. 1. Er Ivar Kristianslund god i hodet?

Anbefalte innlegg

Det er sannheten...

Det er dikt og forbannet løgn. Jeg har ingen ting i mot mennesker som ønskre en åndelig dimensjon ved tilværelsen. Men hvis du våger å påstå at jeg, min samboer og min datter - som ikke er døpt, kommer til å brenne i helvete fordi vi ikke har fått godkjenning av sånne som dere ...

Da har jeg noen nordnorske utrykk og gloser som venter på deg.

Endret av Salvo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du i hele tatt hans syn på kyssing og kvinner?

Den informasjonen du finner på nettet stemmer ikke.

Vel, vet du hva hans syn på kyssing og kvinner er?

Og hvordan kan du vite at den informasjonen Salvo har funnet på nett ikke er rett, når Salvo ikke har sagt hvilke nettsider han har hentet informasjon fra?

Lenke til kommentar

Når kan jeg kysse...?

Innsendt av Erlend Larsen

Jeg er homofil. Når kan jeg kysse partneren min, må jeg vente til vi har inngått partnerskap?

----------------

Hei Erlend

Du skal ikke inngå partnerskap for det er synd i følge Guds ord. Homofilt samliv i det hele tatt er synd. Du bør søke medisinsk og åndelig hjelp for å bli kvitt din homofile legning. Be Gud om hjelp, han har sagt at den som ber han får. Lykke til, må Gud velsigne deg.

- Ivar Kristianslund

http://interaktiv.vg.no/tett_paa_nett/html/98ivark.html

Dette sier vel nok?

Endret av CypheroN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men folk har ikke blitt født med homoseksuell legning så dermed så er det galt mener Ivar K.

Hva mener dere om f eks hans syn på abort?

Homofili er vanlig blant mennesker. Det har det vært siden før viklatret ned fra trærne. Det er med andre ord en del av det skaperverket han hevder han er så opptatt av. Hvorvidt det i hovedsak er arvelig eller forårsaket av miljø vet vi ikke. Kristianlund er i hvert fall ikke i posisjon til å hverken komme med noe svar på hva som forårsaker homofili, eller hvorvidt det er riktig eller galt.

Lenke til kommentar

Ivar K sier at homofili kommer av djevelen og at homofili ikke har oppstått fra gud så dermed så er det synd og gifte seg når man er homo.

Du og Ivar K. kan tro på hva dere vil. Det er helt greit. Det er når dere forsøker å påtvinge oss andre deres tro i form av styresett og lover dere går over streken.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis vi tar kyssing som ett eksempel.

Hva er det han mener om kyssing som du ikke liker?

"Han har i andre utspill bl.a. gitt uttrykk for at kyssing bør være forbudt for ugifte." og "Kristianslund har også anmeldt NRK-programmet Barnetimen for at de hadde «kysseskole» for barn." Begge er tatt fra Wikipedia.

Lenke til kommentar

Ivar K sier at homofili kommer av djevelen og at homofili ikke har oppstått fra gud så dermed så er det synd og gifte seg når man er homo.

Du og Ivar K. kan tro på hva dere vil. Det er helt greit. Det er når dere forsøker å påtvinge oss andre deres tro i form av styresett og lover dere går over streken.

Hvem i all verden har sagt at jeg og Ivar Kristianslund er enige på mange områder?

Jeg er enig med han på noen få områder og det er det. Jeg er slettes ikke enig med alt han sier bare noen få meninger som han står for!

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...