Gå til innhold

Er Ivar Kristianslund god i hodet?

32 stemmer

1. 1. Er Ivar Kristianslund god i hodet?

Anbefalte innlegg

Heismile.gif

Som mange av dere andre der ute så er dere sikkert irritert på Ivar Kristianslund sine meninger og holdninger når det gjelder f eks politikken. Når vi ser på noen debatter han har hatt så ser su at han ikke kan være helt god i hodet. Hva mener du om Ivar Kristianslund og hans meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg kan ikke fordra det du sier, men jeg vil sloss til døden for din rett til å si det!"

Det er ikke på sin plass for deg eller andre å forsøke å sensurere meninger igjennom latterliggjøring. Ja, du synes det er latterlig. Det skal du få lov til, men hvorfor skal du ha meg til å uttrykke at jeg synes det samme?

Lenke til kommentar

Det er ikke på sin plass for deg eller andre å forsøke å sensurere meninger igjennom latterliggjøring. Ja, du synes det er latterlig. Det skal du få lov til, men hvorfor skal du ha meg til å uttrykke at jeg synes det samme?

Latterliggjøring er ikke sensur, det er bare en ytring som folk kan velge om de vil lytte til eller ikke. Det du derimot i praksis mener er at f.eks. satire skal sensureres fordi "det er sensur".

Ingen presser forøvrig deg til å være enig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Det er ikke på sin plass for deg eller andre å forsøke å sensurere meninger igjennom latterliggjøring.

Å si "det er ikke på sin plass å latterliggjøre andres meninger" er minst like mye sensur som å si "herregud så latterlig".

Forøvrig er det ikke nødvendig å latterliggjøre Ivar Kristianslund, det klarer han helt fint selv.

Lenke til kommentar

Han har startet et parti basert på å fjerne andre menneskers grunnleggende rettigheter, forskjellsbehandling, overtro og irrasjonalitet. Hadde det vært opp til ham hadde han tredd sin idé om idealsamfunnet ned over hodene på oss, og vi hadde vært tilbake i den mørke middelalder.

Han har rett til å ha meningene sine, akkurat som det er vår rett å argumentere for hvorfor vi mener meningene hans er latterlige, menneskefiendtlige og noe vi vil sloss mot at blir satt ut i praksis.

Han representerer det nærmeste vi kommer en vestlig variant av sharia, og i likhet med den faenskapen har jeg ikke tenkt å la det bli implementert uten hard og kontant motstand.

Hans psykiske helse gir jeg dog blanke i.

Endret av Salvo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Han har startet et parti basert på å fjerne andre menneskers grunnleggende rettigheter, forskjellsbehandling, overtro og irrasjonalitet. Hadde det vært opp til ham hadde han tredd sin idé om idealsamfunnet ned over hodene på oss, og vi hadde vært tilbake i den mørke middelalder.

Han har rett til å ha meningene sine, akkurat som det er vår rett å argumentere for hvorfor vi mener meningene hans er latterlige, menneskefiendtlige og noe vi vil sloss mot at blir satt ut i praksis.

Han representerer det nærmeste vi kommer en vestlig variant av sharia, og i likhet med den faenskapen har jeg ikke tenkt å la det bli implementert uten hard og kontant motstand.

Hans psykiske helse gir jeg dog blanke i.

Dette hadde vært et mye bedre førsteinnlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar

Han har ikke startet ett parti men er med på ett parti.

Det er Ludvig Nessa som har startet partiet men Ivar Kristianslund står på 2 plass på listen.

Da er i så fall wikipedia ikke oppdatert ller mangelfull. Det er ikke uvanlig, men det endrer ikke poenget mitt en tøddel. Faktisk forsterker partnerskapet med Nessa det.

De ønsker et samfunn styrt etter deres subjektive, menneskefiendtlige, patriarkalske og høyst autoritære tolkning av noen gamle skrifter. Over my dead body.

Lenke til kommentar

Hva er det du mener er menneskefiendtlig?

Kvinnesynet hans, hans syn på kyssing(!) osv. Han har en så vid definisjon av horeri at han mener hele mitt liv har vært et liv i synd og jeg garantert kommer til å brenne i helvete. Nå jeg tror jeg ikke på helvete, men hvis det mot formodning skulle finnes tror jeg det er helt egen avdeling der for sånne som han.
Lenke til kommentar

Vet du i hele tatt hans syn på kyssing og kvinner?

Den informasjonen du finner på nettet stemmer ikke.

jeg har lest tett-på-nett intervjuet med ham. Det er krystallklart at han mener at det han kaller horkarer ikke skal arve guds rike. Siden jeg "lever i synd" i følge Hans Skinnhellighet, er konsekvensen at han mener jeg kommer til å oppleve evig pine. Det er menneskefiendtlig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...