christianb Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Er det noen som vet om en butikk (helst i Bergen) som selger USB-kabler for eksterne harddisker? Jeg trenger en sånn kabel som har to USB-kontakter i den ene enden, for ekstra strøm. Expert visste ikke hva det var for noe, Elkjøp hadde ikke, og Clas Ohlson selger dem kun sammen med kabinetter. Noen andre butikker som kan ha? Lenke til kommentar
christianb Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Sikker på at de har? Jeg finner det ikke på nettsidene deres. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, er ikke sikker. Kan du ikke bare lage en selv? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er vel egentlig en ganske sjelden kabel, da de aller fleste bare har en kontakt i hver ende. Nå er jeg overhodet ikke kjent i bergen, eller vet hva slags butikker som finnes der, men jeg hadde tippet at det enkleste hadde vært å bestilt over nett. Kanskje en av nettbutikkene har lagerhus i bergen som du bare kunne svinget innom og hentet pakken på? Så du slipper å vente på posten. Lenke til kommentar
christianb Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Vet dere hva en sånn kabel egentlig heter? Søker jeg på bare USB-kabel får jeg altfor mange treff... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva slags harddisk har du? Sliter med å finne riktig type kabel. Vil tippe det er noe sånt som USB 2xA-B du trenger, men finner ikke det på komplett.no. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva slags harddisk har du? Sliter med å finne riktig type kabel. Vil tippe det er noe sånt som USB 2xA-B du trenger, men finner ikke det på komplett.no. Sikker? Kanskje Ebay er veien. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hva slags harddisk har du? Sliter med å finne riktig type kabel. Vil tippe det er noe sånt som USB 2xA-B du trenger, men finner ikke det på komplett.no.Sikker?Kanskje Ebay er veien. Nå kjenner jeg ikke nettbutikken like godt som jeg burde, så det kan godt hende de har den type kabel. Bør nesten det, da jeg vil tippe de har sikkert en hdd som trenger den kabelen. Men det har jeg til nå ikke funnet på komplett.no. Men det trenger jo ikke bety at andre ikke finner det Og ja. I'll be damned om du ikke finner det på eBay. "Alt" er på eBay. (men da må man også regne med eventuelle shipping costs og definitivt mer ventetid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå