malmo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg skal ha ny maskin. helst en lett og fin en. jeg driver sjeldent med tunge jobber, men spiller en del FM. Jeg er litt bekymret for cpu'n i zenbook'n. 1,8ghz er det godt nok? holder det med 4 gb ram? er det greit nok med HD3000 som skjermkort? maskina ser lekker ut, men fungerer den i det daglige? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647353 Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tenker på å kjøpe den selv. Tror den skal funke bra til ditt bruk. FM er vel ikke så tungt når det gjelder visuelle effekter så HD3000 burde kjøre det greit:) Lenke til kommentar
malmo Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Tenker på å kjøpe den selv. Tror den skal funke bra til ditt bruk. FM er vel ikke så tungt når det gjelder visuelle effekter så HD3000 burde kjøre det greit:) eller denne ? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=656955#extra Lenke til kommentar
W-J Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Den burde holde i massevis til ditt bruk. hd 3000 holder lenge til hd filmer og vanelig bruk. cpuen har også turboboost som gjør att den klokker seg opp til 2.9 GHz ved behov. Lenke til kommentar
malmo Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Den burde holde i massevis til ditt bruk. hd 3000 holder lenge til hd filmer og vanelig bruk. cpuen har også turboboost som gjør att den klokker seg opp til 2.9 GHz ved behov. er asus eller samsungen best? Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du vil vel få mer ytelse ut av samsungen, pga av dedikert skjermkort. Den har større harddisk, men ikke SSD. ASUSen har raskere prossesor... Kan vel si at Begge har ulemper og fordeler, men til ditt bruk hadde jeg personlig kjøpt ASUS. Mest pågrunn avdet utrolige designet^^ Lenke til kommentar
W-J Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvis du ikke har planer om å spille så vill jeg anbefale deg ASUSen Pga. SSD, bedre prossesor og designet Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har en Asus UX31 selv, må si designet ser bedre ut i person enn på bilder jeg hadde sett på nettet, den er utrolig fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå