Liteg0 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg synes kontrollene er veldig stive og konsollarisert, og det ødelegger spillet litt for meg. Lurer på om det finnes mods som gjør spillet mere PC vennlig. Det jeg kicker på er at man ikke kan strafe eller hoppe mens man springer, hva er greia med at nye spill fjerner dette? Føles helt på tryne ut, spesielt at man ikke kan hoppe. Ikke engang på hesten! Å når jeg nevner hest, så er den også ganske stiv å kontrollere, man kan for eksempel ikke gå baklengs. Irriterer meg også litt at når man gjør "special moves" blir man låst fast i en animasjon å man kan ikke bevege på seg. Skulle gjerne hatt en knapp jeg kan skifte mellom 2 våpen sett, sånn som i Diablo 2. Så kan jeg ha Dual Wield i slot 1 og Bue i slot 2, trykker på en knapp for å skifte i mellom i stedet for å trykke tab, pause spille, bla igjennom en tragisk konsoll liste for å finne buen, trykke tab, skyte og gjenta. Skulle også hatt forskjellige spells bindet til taster, igjen for å slippe å dra opp en meny vær gang man vill skifte så har man bare de bundet til 1, 2, 3, 4, 5 etc... Om noen vet om mods som løser ett eller flere av disse problemene, legg igjen en post med litt info eller en link. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg synes kontrollene er veldig stive og konsollarisert, og det ødelegger spillet litt for meg. Lurer på om det finnes mods som gjør spillet mere PC vennlig. Det jeg kicker på er at man ikke kan strafe eller hoppe mens man springer, hva er greia med at nye spill fjerner dette? Føles helt på tryne ut, spesielt at man ikke kan hoppe. Ikke engang på hesten! Å når jeg nevner hest, så er den også ganske stiv å kontrollere, man kan for eksempel ikke gå baklengs. Irriterer meg også litt at når man gjør "special moves" blir man låst fast i en animasjon å man kan ikke bevege på seg. Dette skulle ikke være vanskelig å gjøre med en kontroller. Skyld på Bethesda, ikke konsollene. Forøvrig, "konsollarisert" er ikke et ord. Men du skal ha for kreativiteten Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 )Du kan binde talltastene 1-8. Når du er i INVENTORY eller magisiden kan du lagre favoritter. Marker item, magi, power, shout o.l trykk så F. Ute i spillet trykker du Q. Der kan du binde til talltastene. Dette står i manualen som du finner på steam. Sjekk også tråden her ang mods, er spikret øverst, for en mod som gjør favorittlista mye bedre. Sjekk også skyrimnexus.com, søker på shortcuts Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Huh, viste ikke om noe av det. Hadde vært fint om spillet fortalte meg slike ting, men men. Får vel sjekke det ut, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Huh, viste ikke om noe av det. Hadde vært fint om spillet fortalte meg slike ting, men men. Får vel sjekke det ut, takk for hjelpen Er jo bare å bla opp i manualen, så står slike ting der, kan ikke forvente at spillet skal holde hånda di hele veien Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Er jo bare å bla opp i manualen, så står slike ting der, kan ikke forvente at spillet skal holde hånda di hele veien Viste ikke det var noen manual, spill nå til dags har vanligvis ikke sånt. Værtfall ikke spill jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå