EldorBoye Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei, jeg må dessverre ha ny mobil, og som Mac-bruker frister det selvsagt å få seg en iPhone som kan funke sømløst med Mac-en, med helautomatisk overføringer av e-postsettinger m.m., men strengt tatt trenger jeg ikke en så fancy telefon. Jeg trenger noe som: 1. Funker bra med Mac. 2. Ikke er så altfor dyr. 3. Musikkspiller er helt uvesentlig, til det har jeg en iPod Classic. 4. Spill og slikt er også ganske uvesentlig, men fin om den er OK å surfe med. 5. Den må passe pølsefingrene mine. Et vaskeekte qwerty-keyboard hadde faktisk vært noe (synes iPhone er plundrete å skrive på, selv om jeg skjønner at det dels er en treningssak), selv om det vel da må bli SEs Pro-modeller (?). PS! Jeg har prøvd å lete litt i forumet, uten å finne en dekkende tråd. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Windows Phone fungerer faktisk bedre med Mac enn Windows. Windows Phone Connector i Mac App Store sørger for kommunikasjon med adresseboken, kalenderen, og det du ville ha. Sjekk ut noen av WP modellene til Nokia! Lenke til kommentar
EldorBoye Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Windows Phone fungerer faktisk bedre med Mac enn Windows. - Sier det mest om funksjonaliteten med Windows eller med Mac? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sjekk ut Lumia 710 eller hva den heter, eventuelt Omnia W/HTC Titan . Eller kanskje Nokia N9. Linux ftw? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Alt av moderne smarttelefoner vil vel funke greit ut fra hvordan jeg leser dette. Det meste kan vel synces mot Google både på telefon og PC, mail bruker man IMAP til, da får man åpnet de samme mailene på både telefon og PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå