Jostein K. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Han er ikke akkurat tynn, han hadde ikke hatt vondt av å ta av et par kilo. Du bør ikke ligge mye over høyden din minus 100, altså f.eks. 77 kg om du er 177 høy, med mindre du har en del muskler. Vekt vil uansett være veldig ujevnt fordelt på ulike personer. Om du er 190 cm og godt trent vil ikke 100 kg være mye. Om du derimot er 170 cm og dårlig trent vil 100 kg være svært mye. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 110 kg er alt for lite etter min mening... Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Takk, nå kan jeg referere til denne tråden når div. familiemedlemmer spør: "hvorfor har du ikke noe dame, du?" og blabla 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Han under her veier 110kg, har en fettprosent på 19 og er 177cm høy, noe som er litt høyt men likevel ser ikke personen "tjukk" ut i mine øyne? Trur ikke mange hadde sett på han som for tjukk i et forhold, evt. kommentert vekten hans hvis man så han på gaten (med klær..) Hadde jeg sett ut som han der hadde jeg vært rimelig fornøyd gitt. Får gå litt mer i fjellet i sommer så kanskje rompa mi forsvinner mer Postet av anonym: 526945346f89e94b554df292944b96ce Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Han under her veier 110kg, har en fettprosent på 19 og er 177cm høy, noe som er litt høyt men likevel ser ikke personen "tjukk" ut i mine øyne? Trur ikke mange hadde sett på han som for tjukk i et forhold, evt. kommentert vekten hans hvis man så han på gaten (med klær..) Hadde jeg sett ut som han der hadde jeg vært rimelig fornøyd gitt. Får gå litt mer i fjellet i sommer så kanskje rompa mi forsvinner mer Postet av anonym: 526945346f89e94b554df292944b96ce Du blir ikke den eneste som trenger enn du i fjellet til sommeren Han er ikke akkurat tynn, han hadde ikke hatt vondt av å ta av et par kilo. Synes han har rimelig bra kropp (første gang man sier det om en mann.. ) å ser det at han kunne tatt av et par kilo, uten at jeg faktisk mener han trenger det. Han er ikke tynn, men i mine øyne heller ingen person som burde straffes med tittelen "Fedme klasse II", rett under ekstrem fedme? Med hans kroppbygning bærer han 110 kg meget godt, hadde sikkert bært 100-105 kg enda bedre, men 77kg (normalvektig i forhold til høyde) er alt, alt for lite etter min mening. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 han karen er vel ca like feit som meg, tenker jeg, men muligens litt sterkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå