dimmerlimsen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Heisann.. Skal kjøpe SE T610 men lurer litt på ett par ting; 1. Er den virkelig så treig å skrive meldinger med? skriver mye og har lest den er treig når det gjelder skriving, eller er det fixet i nyere firmware? 2. Er den blå/røde modellen "bedere" i skjerm/firmware har også lest noe om det her. Mhv dimmerlimsen Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 nå skiftet jeg akkurat fra nokia til en blå t610.. derfor lurte jeg også på dette med meldinger.. fordi jeg skriver en del av de.. 1. det er bare en annen farge.. tviler på at det ligger no mer under 2. skriving er faktisk ikke så vanskelig.. er ikke så tregt heller, men alle bokstavene kommer, så kan du å skrive fort går det greit.. synes ikke det tar noe lang tid før de kommer jeg bytter fra en 3310.. er fortsatt fornøyd, etter 1 uke (på torsdag) mye fine finesser synes de skulle ha skrevet i artikklene sine at minigiolf er med å at det fungerer i multiplayer.. (enten via infrarød eller bluetooth mot en annen telefon) gl hf tror du vil trives med en T610.. sære-meg ble værtfall fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå