Velociraptor Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei! Jeg cdon.com har tilbud på Bf3 og 50% av Karkan pakken ved kjøp av begge to vi nedlasting. Noen som har lastet ned spillet? Går det fort? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei! Jeg cdon.com har tilbud på Bf3 og 50% av Karkan pakken ved kjøp av begge to vi nedlasting. Noen som har lastet ned spillet? Går det fort? Det kommer helt an på hvilke nettlinje du har. Laster man ned via Origin, så får man som regel ganske grei fart (så lenge man har en ok nettlinje) Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Målte den nå nettopp, ligger på 16Mbps Vet du hvor stor filen er? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Ingen anelse i grunnen. BF3 Mappen min tar 11 GB, så er vel rundt der en plass. Tipper selve installasjonsfilene er litt mindre, så blir de pakket ut på PCen. Endret 6. januar 2012 av Merko. Lenke til kommentar
xip Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Gikk veldig fort for min del, var oppe å kjøre før fiskegratengen ble ferdig! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har du en SSD skal vel ikke det gå sakte... Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kommer bare an på nettlinja det. makser nok den før du makser skrivehastigheten til disken men fordel med SSD, jeg flyttet akkurat BF over fra SSD til HDD og merket at det gikk mye raskere å starte opp når det lå på SSDen. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg makser nok ikke internettlinja mi... 70 Mbits, tror ikke EA sine servere tar så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå