eevee Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Jeg har arvet en svart Iphone 4, men ønsker meg utrolig en hvit Iphone. Jeg har derfor vurdert å kjøpe meg den nye Iphone 4s i hvit, men trenger egentlig ingen av de nye funksjonene til oppgraderingen. Så jeg syns kanskje at å betale 4850,- for kun å få en hvit telefon er litt sløs og teit. Har søkt litt rundt og funnet ut at det er flere som tilbyr å bytte farge på Iphonen, men dette er jeg litt skeptisk til. Er redd for at de skal ødlegge telefonen, og det er ofte smågutter som plukker fra hverandre telefonen og setter den sammen igjen. Er dette et lurt valg? Bor i Bergen hvis dere vet om noen som tilbyr dette. Eventuelt kunne jeg solgt telefonen på Finn eller andre steder, og kjøpt meg en hvit Iphone 4. Er dette lurt, eller burde jeg kjøpe det nyeste og siste på markede når jeg først skal kjøpe meg ny telefon? Har tittet en del på deksler, og det ser ikke veldig pent ut. Det sorte lyser igjennom og et heldekkende hvitt deksel ser utrolig stygt ut. Dette dreier seg derfor først og fremst om utseende, selv om det virker overfladisk, men er min første smarttelefon, og hadde gledet meg så veldig til å få den slik jeg ville. Har råd til en ny 4s, men redd dette er å kaste litt penger ut av vinduet. Hva syns dere? Hvilke muligheter har jeg? Er det verdt å kjøpe en ny 4s? Mvh Jente 20 år fra Bergen. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du kommer mer eller mindre til å kaste pengene dine ut vinduet ved å kjøpe deg en 4s. Behold den du har og lev med fargen, eller selg den og kjøp deg en 4s, selvom du kommer til å tape litt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå