Hawkis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Skulle kjøpe et Astro headset, men Morra mi vil ikke handle fra utlandet pga toll. Så nå begynner jakten på å finne et i Norge da -_- Så jeg lurte på om det er noen Norske nettsider som selger Astro A40's, brukt/ubrukt, eventuellt noen på forumet som har det til salgs Takk Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Skulle kjøpe et Astro headset, men Morra mi vil ikke handle fra utlandet pga toll. Så nå begynner jakten på å finne et i Norge da -_- Så jeg lurte på om det er noen Norske nettsider som selger Astro A40's, brukt/ubrukt, eventuellt noen på forumet som har det til salgs Takk Hvis du bestiller fra Amazon.co.uk (England), blir det ikke toll. Har bestilt sikkert 100 ting derfra, aldri fått tollavgift bortsett fra en hundrelapp én gang. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Skulle kjøpe et Astro headset, men Morra mi vil ikke handle fra utlandet pga toll. Så nå begynner jakten på å finne et i Norge da -_- Så jeg lurte på om det er noen Norske nettsider som selger Astro A40's, brukt/ubrukt, eventuellt noen på forumet som har det til salgs Takk Hvis du bestiller fra Amazon.co.uk (England), blir det ikke toll. Har bestilt sikkert 100 ting derfra, aldri fått tollavgift bortsett fra en hundrelapp én gang. Takk Får prøve å overbevise mamma da (det er jeg god til! ) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Skulle kjøpe et Astro headset, men Morra mi vil ikke handle fra utlandet pga toll. Så nå begynner jakten på å finne et i Norge da -_- Så jeg lurte på om det er noen Norske nettsider som selger Astro A40's, brukt/ubrukt, eventuellt noen på forumet som har det til salgs Takk Hvis du bestiller fra Amazon.co.uk (England), blir det ikke toll. Har bestilt sikkert 100 ting derfra, aldri fått tollavgift bortsett fra en hundrelapp én gang. Takk Får prøve å overbevise mamma da (det er jeg god til! ) Good luck, mate Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Skulle kjøpe et Astro headset, men Morra mi vil ikke handle fra utlandet pga toll. Så nå begynner jakten på å finne et i Norge da -_- Så jeg lurte på om det er noen Norske nettsider som selger Astro A40's, brukt/ubrukt, eventuellt noen på forumet som har det til salgs Takk Hvis du bestiller fra Amazon.co.uk (England), blir det ikke toll. Har bestilt sikkert 100 ting derfra, aldri fått tollavgift bortsett fra en hundrelapp én gang. Takk Får prøve å overbevise mamma da (det er jeg god til! ) Good luck, mate Argh! Kan ikke finne det på den engelske amazon siden! Har du en link? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Skulle kjøpe et Astro headset, men Morra mi vil ikke handle fra utlandet pga toll. Så nå begynner jakten på å finne et i Norge da -_- Så jeg lurte på om det er noen Norske nettsider som selger Astro A40's, brukt/ubrukt, eventuellt noen på forumet som har det til salgs Takk Hvis du bestiller fra Amazon.co.uk (England), blir det ikke toll. Har bestilt sikkert 100 ting derfra, aldri fått tollavgift bortsett fra en hundrelapp én gang. Takk Får prøve å overbevise mamma da (det er jeg god til! ) Good luck, mate Argh! Kan ikke finne det på den engelske amazon siden! Har du en link? Weird. Kan lete, sender deg når jeg finner Hmm, finner den ikke jeg heller. Det kommer opp på search baren når man taster inn, men.. Kanskje en bug. Kanskje du kan sjekke igjen om noen dager eller noe? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Toll skal du vel slippe, men moms må du betale. Så vidt jeg har hørt blir norsk moms nå automatisk lagt til i Amazon når du logger deg inn med bruker registrert i Norge, dette kan du sikkert sjekke selv. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Toll skal du vel slippe, men moms må du betale. Så vidt jeg har hørt blir norsk moms nå automatisk lagt til i Amazon når du logger deg inn med bruker registrert i Norge, dette kan du sikkert sjekke selv. Jeg har handlet der opptill hundre ganger (bokstavelig talt), og jeg har ikke fått noe ekstra omkostninger, bortsett fra en gang jeg betalte 100kr for toll på en Xbox. Toll skal du vel slippe, men moms må du betale. Så vidt jeg har hørt blir norsk moms nå automatisk lagt til i Amazon når du logger deg inn med bruker registrert i Norge, dette kan du sikkert sjekke selv. Kanskje det gjelder Amazon i USA Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fortsatt på leting TS? http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_5?url=search-alias%3Daps&field-keywords=astro+a40&x=0&y=0&sprefix=Astro%2Caps%2C308 Lenke til kommentar
JayMJay Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 de sender ikke astro a40 til norge har lyst på samme headsett... Har skikkelig lyst på det headsett her men de som selger på amazon sender ikke til norge. så Veit ikke om det går an å få det headsettet her. Lenke til kommentar
JayMJay Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 okay det er litt dumt og sende to meldinger etter hverandre men http://www.gamestate.co/no/astro-a40-audio-system-black sjekk de ut norske priser skal kjøpe det her Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Virker da veldi billigt, selv vurdere eg Astro A50 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Kan infomere om at det må betales toll fra Gamestate også, men du får billigere frakt og raskere levering Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Her har jeg over satt pris betingelsene til norsk. Priser Alle priser er i norske kroner og inkluderer mva. Frakt og håndtering av kostnader er lagt separat. Vi forbeholder oss retten til å endre våre priser uten forvarsel. Vi sender fra Sverige slik at kunden vil måtte betale skatt og import gebyr ved levering (lik moms vi trekke). Original versjonen finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå