MKgrublere Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skjermkalibratoren Spyder 4 skal være 26% bedre enn forgjengeren. Lover enda bedre farger Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Prisene var ikke så ille som først fryktet. Godt mulig at dette produktet blir kjøpt, da jeg ikke helt stoler på skjermen jeg sitter på Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Godt mulig at dette produktet blir kjøpt, da jeg ikke helt stoler på skjermen jeg sitter på Det skjønner jeg godt at du ikke stoler på - anbefaler heller en god kontorstol! 8 Lenke til kommentar
FredFlash Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Godt mulig at dette produktet blir kjøpt, da jeg ikke helt stoler på skjermen jeg sitter på Det skjønner jeg godt at du ikke stoler på - anbefaler heller en god kontorstol! http://www.youtube.com/watch?v=yWZe8m7wLsA&feature=youtu.be 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Godt mulig at dette produktet blir kjøpt, da jeg ikke helt stoler på skjermen jeg sitter på Det skjønner jeg godt at du ikke stoler på - anbefaler heller en god kontorstol! Haha, fantastisk bra! Endret 7. januar 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg