Malways Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei. Lurer på hvordan jeg kan ta av forhåndsvising på meldinger på Iphone4s? Liksom sånn at det vises på skjermen selvom mobilen er låst. Har søkt litt rundt på nettet, men ingenting har fungeret sikkert i og med at jeg har 4s. Så noen som vet? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg skjønner ikke helt hva du vil, men alt angående visninger av vasler finner du på instillinger - varslingssenter. (For meldinger må du velge meldinger inne i varslingssenteret, osv.) Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Slik slår du av SMS-forhåndsvisningen Velg Innstillinger Velg Generelt Velg Kodelås Hvis du ikke bruker kodelåsen i dag må du taste inn en kode (Tast inn en du husker) Du vil deretter få et par valg angående kodelås, men helt nederst finner du valget "Forhåndsvis SMS" - denne slår du av Forhåndsvisning av SMS er nå avslått. Lenke til kommentar
Malways Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Fikk det til, tusen takk! Kan jeg bare spørre om hvordan man bytter PIN kode? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Innstillinger> Telefon> SIM-PIN-kode> Endre PIN-kode Husk å noter ned den nye PIN-koden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå