almazy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skulle hjelpe en mmo-nybegynner kompis gjennom black talon i går, men kom aldri igjennom inngangen med min lvl 18. Det flashpointet er for karakterer rundt lvl 10-12, så jeg lurte på om det finnes en universiell regel for hvem som kan være i de forskjellige fp'ene?Prøvde å søke etter svar på dette flere ganger, men har ikke funnet noe klart svar/kilde enda. Bare forumbrukere på diverse fora som mener og tror.Takk for svar. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 ganske sikker på at du kommer inn dersom du har questen... 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du må snakke med fyren på utsiden av black talon og få questet, når du har questet for black talon kan du gå inn der. Jeg hjalp en i guildet her om dagen og jeg var da 45 så level har intet å si. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Ok, det questet har jeg jo tatt for en stund siden, så det er nok ikke i questlogen min. Dere har nok svaret mitt der. Takker og bukker til begge 2. /solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå