Gå til innhold

Phantom avdekkes i ny video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syk treig download speed fra siden dems da..! 11kbps :roll:

Hvorfor kan ikke gamer.no ha et mirror for den...?

Logisk nok må vi laste den ned først, for å kunne hoste en mirror. Vi valgte å legge ut nyheten slik midlertidig. Den vil bli oppdartert med lokal fil så snart den er tilgjenglig.

Lenke til kommentar

Leser at den skal ha: 3 ghz, 256 mb ram, gpu fra nvidia og modifisert utgave av windows xp!

Og prisen skal være rundt 3000 kr.

Latterlig spør du meg. Så billig for en "ting" med 3 ghz prossesor og 256 mb ram og 7.1 lyd!

En pentium 4 på ca. 3 ghz koster da rundt 5000 kr!!!

Har heller ikke sett noe av Phantom på nvidia. Har dere sett det?

Tror ikke Micro$oft tillater en konkurent bruke deres operativ system! ALDRI I VERDEN!

Dette er bare tull!

Lenke til kommentar
Og prisen skal være rundt 3000 kr.  

Latterlig spør du meg. Så billig for en "ting" med 3 ghz prossesor og 256 mb ram og 7.1 lyd!

Kroner 3000 er direkte omregnet fra prisen som ble oppgitt i dollar. Da er ikke moms og fortollingsgebyrer påregnet.

Lenke til kommentar

EDIT: Tror jeg tar dette i morgen, er trøtt nå og får bare noen timers søvn i natt og. Fant et PDF dokument på deres hjemmeside, skal lese det før jeg sier noe mer. Til da sier jeg bare:

Prisen er ikke fastsatt (at dist. "håper" på noe betyr ikke at det blir slik), det virker som en vanlig PC kamuflert som konsoll, den kommer sannsynligvis IKKE med 3Ghz, men må oppgraderes o.s.v. Føy til at den må importeres, og interessen faller ganske fort. Dette virker som en X-Box klone for min del.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...