Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

God gammel "muskelbil" som 18års bil?

Anbefalte innlegg

Hva tror du prisen hadde blitt for å tatt over 5-6 slike biler, visst man hadde kommet i kontakt med en som eier et område fult med biler?

Det er ikke så billig, skikkelige gromutgaver er nok svindyrt, en helt nedkjørt utgave med en sur sekser, tretrinnsmanuell og 0 utstyr er vel ikke så ille dyrt.

Men uansett er det nesten alltid billigere og legge mer penger i ett bra utgangspunkt enn ett totalt vrak når du skal restaurere, dette er tross alt masseproduserte biler så den som leter finner.

http://www.autotraderclassics.com/find/vehicle/vehicleSearchResults.xhtml?endYear=1971&model=Camaro&distance=0&keywords=&photosOnly=false&startYear=1965&address=&sortType=price&firstRecord=1&numRecords=25&make=Chevrolet&priceOnly=false&conversationId=391943

Søkte på Camaro, de var ikke plagsomt billige, er oppussingsobjekter såpass dyre så er nok vrakene også verd endel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://veteran.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=1100082&xModel_Multiple=1241265&AdType=0&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#img8547848

har selv vurdert den, meeen, nææh har nok lån å betale på og i tilleg er den billig, hvorfor? fordi det er en 4dørs. ikke så populært i amcar miljøet med 4dørs som med 2dørs. men grom bil uansett. eneste du blir ruinert på er hver gang du må fylle.

som det sies i amcarmiljøet: "ekte amcar bruker ikke under 2 liter på mila"

kjører selv chevy burban til bruksbil/arbeidsbil. i tilleg har jeg 2 slike biler. den blir brukt hver dag. fyller tanken ca 2-3 ganger i mnd alt etter hvor mye kjøring det er.

det er dog en 6.2 diesel v8 og det blir dradd henger av og til og verktøy står i bilen og blir dradd med hit og dit på forskjellige jobber. så blanda kjøring ligger den på 1.2-1.6

er 150 liters tank og dere kan selv tenke dere prisen for hver fylling da dieselen er over 14 kr litern nå til dags ;P klager jeg? NEI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...