agvg Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hva tror du prisen hadde blitt for å tatt over 5-6 slike biler, visst man hadde kommet i kontakt med en som eier et område fult med biler? Det er ikke så billig, skikkelige gromutgaver er nok svindyrt, en helt nedkjørt utgave med en sur sekser, tretrinnsmanuell og 0 utstyr er vel ikke så ille dyrt. Men uansett er det nesten alltid billigere og legge mer penger i ett bra utgangspunkt enn ett totalt vrak når du skal restaurere, dette er tross alt masseproduserte biler så den som leter finner. http://www.autotraderclassics.com/find/vehicle/vehicleSearchResults.xhtml?endYear=1971&model=Camaro&distance=0&keywords=&photosOnly=false&startYear=1965&address=&sortType=price&firstRecord=1&numRecords=25&make=Chevrolet&priceOnly=false&conversationId=391943 Søkte på Camaro, de var ikke plagsomt billige, er oppussingsobjekter såpass dyre så er nok vrakene også verd endel. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Er A4 stasjonsvogn 1997 model en fin bil? Lenke til kommentar
trra Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fin bil, men Audi fra den den tiden har kvalitetsproblemer, så om du kjøper en vil jeg forsikre meg om at den er godt fulgt opp og ikke minst sette av penger til reperasjoner. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 http://veteran.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=1100082&xModel_Multiple=1241265&AdType=0&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#img8547848 har selv vurdert den, meeen, nææh har nok lån å betale på og i tilleg er den billig, hvorfor? fordi det er en 4dørs. ikke så populært i amcar miljøet med 4dørs som med 2dørs. men grom bil uansett. eneste du blir ruinert på er hver gang du må fylle. som det sies i amcarmiljøet: "ekte amcar bruker ikke under 2 liter på mila" kjører selv chevy burban til bruksbil/arbeidsbil. i tilleg har jeg 2 slike biler. den blir brukt hver dag. fyller tanken ca 2-3 ganger i mnd alt etter hvor mye kjøring det er. det er dog en 6.2 diesel v8 og det blir dradd henger av og til og verktøy står i bilen og blir dradd med hit og dit på forskjellige jobber. så blanda kjøring ligger den på 1.2-1.6 er 150 liters tank og dere kan selv tenke dere prisen for hver fylling da dieselen er over 14 kr litern nå til dags ;P klager jeg? NEI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå