Odesseiron Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Wii U skal ikke være den eneste konsollen med en presentasjon i sommer. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Julaften er bare uker bak oss, og neste uke er det CES og i mai E3....happy times!!! 1 Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er jo julaften for nerder hele tiden :-) 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Spennende å se. Nettopp solgt Xboxen min pga. tilbudet jeg fikk når jeg kjøpte ny Sony tv. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det her er jo ikke akkurat noen overraskelse, ventet på det en stund. Og det er jo også på tide, merker at Pc har tatt seg opp det siste året for konsollene eldes endel. Gleder meg til mer info:) en ting er sikkert, begge havner under tven her. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Gleder meg til å bytte ut dritten fra 2006! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Håper ikke jeg skal ha noen eksamner i den tiden, håper på å få sett E3 streamet live i år også. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det skal ikke så mye til for at det blir episk sammenlignet med fjoråret, hvertfall. Fjoråret var et episk gjesp av gimmick- horing, gamle sanger om igjen og flaue konfransierer. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Håpe ikke bevegelsekontroller tar helt over, har aldri intressert meg. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er bare en ting å si til dette. Ohhhhhhhhhhhyyyeeeeeeeaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! 5.-7. juni skal settes av i min kallender allerede nå. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Håpe ikke bevegelsekontroller tar helt over, har aldri intressert meg. 1+ ! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Får håpe konsollene kommer snart. Som PC-spiller jeg jeg lei av hvor ræva 9/10 spill på PC har vært de siste fire-fem årene, med spill som nesten ikke ser bedre ut enn på de gamle konsollene og er fulle av bugs pga. altfor rask konvertering til PC. 6 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dette blir utrolig spennende! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Som PC-spiller er jeg lei av at det har sluttet å komme nyskapende strategispill, men jeg vet ikke hva det har med konsoller å gjøre. 6 Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Som PC-spiller er jeg lei av at det har sluttet å komme nyskapende strategispill, men jeg vet ikke hva det har med konsoller å gjøre. Okay, den er er søren meg enig med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det skal ikke så mye til for at det blir episk sammenlignet med fjoråret, hvertfall. Fjoråret var et episk gjesp av gimmick- horing, gamle sanger om igjen og flaue konfransierer. Fjorårets Microsoft var knalle saker. Kinect, kinect, kinect. FIkk nesten utlagt tarm av å se på. 3 Lenke til kommentar
Emiljacobsen95 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 hmmm... gamer.no sier en ting å EGM noe annet :b ganske sikker på at dette bare er rykter da sony's president bare mener at dette er tull ;- ) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 gamer.no baserer seg på noen rykter fra MCVUK som jeg postet i Nintendo-kaféen tidligere i dag. Senere har artikkelforfatteren uttalt sin sikkerhet på twitter: Det er altså bare et rykte, men ingen grunn til at det ikke skal kunne være sant. At EGM ikke har kilder på det, er en annen sak. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Håper for all del at en ny Xbox gir muligheter for bruk av G27. Finnes jo ingen skikkelige ratt og pedaler til 360'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå