Vaaken Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Her sitter jeg paa New Zealand med min splitter nye HP maskin. Har gaatt i stykker og er til rep. Mens den er der funderer jeg i aa investere i et nytt skjermkort. Gaar det an aa ettermontere skjermkort i en laptop? I saa fall hvilket bör jeg velge? Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Heisann, Nå snakker jeg på generelt grunnlag og jeg tror det blir vanskelig. Mange av produsentene integrerer skjermkort i hovedkort for å spare tid og penger. og ikke minst for å spare PLASS. Som ett eksempel så har jeg en Dell bærbar som kun klarer 800x600 i oppløsning og jeg sjekket muligheten for å oppgradere slik at den klarte 1024x768. Men eneste løsning da var å oppgradere hele hovedkortet som hadde kostet skjorta + kona sin pels. Så nå sitter jeg her med 800x600 og vurderer å kjøpe en annen bærbar. Men det beste er å ringe til produsenten å spørre. Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Vaaken Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Hjertelig takk for svar. Skal sjekke me HP her nede. Haaper d kan ordne seg. Men om det ikke gjör det, saa er jeg fornöyd med skjermkortet jeg har. Det takler 1400*1200 opplösning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå